تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 13:30
کد خبر : 613

اکوسیستم شیبا اینو رکورد جدیدی زد!

اکوسیستم شیبا اینو رکورد جدیدی زد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه در پی مجموعه‌ای از وقایع، اکوسیستم شیبا اینو (Shiba Inu) رکورد جدیدی زد و فعالیت‌های این شبکه فقط طی ۲۴ ساعت، ۳۴۰ درصد افزایش یافت. این افزایش، توکن شیبا را به مرکز توجهات بازگرداند. حجم تراکنش‌های این شبکه طی این مدت از ۱.۲۸ به ۴.۳۵ تریلیون توکن افزایش یافته که

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در پی مجموعه‌ای از وقایع، اکوسیستم شیبا اینو (Shiba Inu) رکورد جدیدی زد و فعالیت‌های این شبکه فقط طی ۲۴ ساعت، ۳۴۰ درصد افزایش یافت. این افزایش، توکن شیبا را به مرکز توجهات بازگرداند.

حجم تراکنش‌های این شبکه طی این مدت از ۱.۲۸ به ۴.۳۵ تریلیون توکن افزایش یافته که از نظر دلاری معادل افزایش از ۱۲.۱۵ میلیون به ۴۱.۳۷ میلیون دلار است. نکته جالب، افزایش حجم معاملات بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار است که طی این مدت ۳۴ مورد از آنها به ثبت رسیده است.

در پی افزایش فعالیت نهنگ‌ها، توجهات به مسیر حرکت قیمت شیبا اینو معطوف شده است. قیمت شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و در حال حاضر به ۰.۰۰۰۰۰۹۶ دلار رسیده است.

قیمت این توکن که در آستانه عبور از مرز ۰.۰۰۰۰۱ دلار قرار دارد، از حمایت‌های خوبی برخوردار است و به نظر می‌رسد که رالی قیمت ادامه‌دار باشد. افزایش اخیر قیمت، همزمان با بهبود گسترده بازار ارز دیجیتال رخ داده است.

طی این بهبود گسترده، بیت کوین از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد که می‌تواند کاتالیزوری برای افزایش بیشتر قیمت‌ آلتکوین‌ها باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اکوسیستم شیبا اینو رکورد جدیدی زد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.