تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 9:30
کد خبر : 627

افزایش سرمایه ورودی به حوزه دارایی‌های دیجیتال! کدام رمزارز بیشترین سرمایه را جذب کرد؟

افزایش سرمایه ورودی به حوزه دارایی‌های دیجیتال! کدام رمزارز بیشترین سرمایه را جذب کرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه سرمایه ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌ دیجیتال طی هفته گذشته ۱.۱ میلیارد دلار افزایش یافت و مجموع سرمایه‌گذاری در این بخش از ابتدای سال را به رقم ۲.۷ میلیارد دلار رساند. با توجه به بهبود اخیر بازار و افزایش قیمت‌ها، کل دارایی‌های تحت مدیریت (AuM) به بالاترین حد خود از اوایل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرمایه ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌ دیجیتال طی هفته گذشته ۱.۱ میلیارد دلار افزایش یافت و مجموع سرمایه‌گذاری در این بخش از ابتدای سال را به رقم ۲.۷ میلیارد دلار رساند.

با توجه به بهبود اخیر بازار و افزایش قیمت‌ها، کل دارایی‌های تحت مدیریت (AuM) به بالاترین حد خود از اوایل سال ۲۰۲۲ یعنی ۵۹ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس آخرین نسخه گزارش کوین‌شیرز (Coinshares) از جریان هفتگی سرمایه صندوق‌های دارایی دیجیتال، ۹۸ درصد (۱.۰۹ میلیارد دلار) از این سرمایه ورودی متعلق به محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌ کوین بوده است.

این گزارش نشان داد که جریان هفتگی ورود سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم و کاردانو نیز رشد کرده و این دو به ترتیب، ۱۶ و ۶ میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌اند. همچنین ورود سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری اولانچ، پالیگان و ترون به ترتیب ۰.۵، ۰.۴ و ۰.۴ میلیون دلار بوده است.

محصولات سرمایه‌گذاری سولانا تنها ۰.۱ میلیون دلار سرمایه جذب کرد‌ه‌اند، در حالی که سرمایه ورودی محصولات سرمایه‌گذاری ریپل در همین مدت به ۰.۳ میلیون دلار رسیده است.

از نظر منطقه‌ای، بیشترین سهم متعلق به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در آمریکا بود که طی هفته گذشته، ۱.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کردند. پس از این ورود سرمایه، مجموع دارایی‌های تحت مدیریت این صندوق‌ها به ۲.۸ میلیارد دلار رسید.

به گفته کوین‌شیرز، میزان خروج سرمایه از این صندوق‌ها کاهش یافته است اما فروش احتمالی دارایی‌های جنسیس (Genesis) به ارزش ۱.۶ میلیارد دلار می‌تواند منجر به خروج بیشتر سرمایه در ماه‌های آینده شود.

جریان خروج سرمایه در مناطق دیگر کاهش یافته است. میزان سرمایه خارج‌شده در کانادا و آلمان به ترتیب ۱۷ و ۱۰ میلیون دلار بوده است. در همین حال، سوئیس شاهد ورود ۳۵ میلیون دلار سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش سرمایه ورودی به حوزه دارایی‌های دیجیتال! کدام رمزارز بیشترین سرمایه را جذب کرد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.