تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 15:30
کد خبر : 507

بررسی شواهد جدید: چرا هال فینی نمی‌تواند ساتوشی ناکاموتو باشد؟

بررسی شواهد جدید: چرا هال فینی نمی‌تواند ساتوشی ناکاموتو باشد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه هویت ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، یکی از بزرگ‌ترین رازهای حل‌نشده تاریخ کریپتو است. در طول این سال‌ها، افراد متعددی به عنوان مخترع احتمالی بیت کوین معرفی شده‌اند. یکی از این افراد، هال فینی (Hal Finney)، یکی از افراد برجسته در زمینه رمزنگاری و از اولین پذیرندگان بیت کوین، است. اگرچه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هویت ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، یکی از بزرگ‌ترین رازهای حل‌نشده تاریخ کریپتو است. در طول این سال‌ها، افراد متعددی به عنوان مخترع احتمالی بیت کوین معرفی شده‌اند. یکی از این افراد، هال فینی (Hal Finney)، یکی از افراد برجسته در زمینه رمزنگاری و از اولین پذیرندگان بیت کوین، است. اگرچه فینی تا زمان مرگش در سال ۲۰۱۴، این نظریه را رد می‌کرد، اما برخی از کاربران معتقدند که او همان ساتوشی ناکاموتو بوده است.

با این حال، جیمسون لوپ، محقق دنیای کریپتو، شواهد جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد هال فینی نمی‌تواند ساتوشی ناکاموتو باشد. به گفته لوپ، در روز ۱۸ آوریل سال ۲۰۰۹، دقیقاً در همان بازه زمانی که ساتوشی ناکاموتو با مایک هرن (Mike Hearn)، یکی از توسعه‌دهندگان اولیه بیت کوین، در حال تعامل بود، ایمیل‌ها را پاسخ می‌داد و در حال انجام تراکنش‌ در شبکه بیت‌ کوین بود، فینی در سانتا باربارا، کالیفرنیا، در یک مسابقه شرکت کرده و در حال گذشتن از خط پایان بود.

بررسی شواهد جدید: چرا هال فینی نمی‌تواند ساتوشی ناکاموتو باشد؟لوپ می‌گوید، مهم نیست که یک ورزشکار چقدر بااستعداد باشد، او نمی‌تواند هنگام دویدن ایمیل بنویسد و کدنویسی کند.
لوپ همچنین به سبک‌های کدنویسی بسیار متفاوتی که فینی و ناکاموتو استفاده می‌کنند، اشاره کرد. لوپ در پایان اظهارات خود تأیید کرد که او فرضیه‌های خود را در مورد هویت واقعی ساتوشی دارد، اما برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی در دنیای واقعی، از به اشتراک گذاشتن آنها خودداری می‌کند. به گفته لوپ، بهتر است ساتوشی ناکاموتو یک ایده باقی بماند، نه یک شخص – درست مانند آنچه که خود خالق بیت کوین می‌‌خواهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بررسی شواهد جدید: چرا هال فینی نمی‌تواند ساتوشی ناکاموتو باشد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.