تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 13:00
کد خبر : 615

صندوق‌های ETF بیت کوین، ماینرها را کنار زدند!

صندوق‌های ETF بیت کوین، ماینرها را کنار زدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در دو روز معاملاتی گذشته، بیت‌کوین‌های جذب‌شده به سمت صندوق‌های ETF بیش از ۱۰ برابر بیت‌کوین‌های استخراج‌شده بود. روز دوشنبه ۱۲ فوریه ETFها توانستند حدود ۴۹۳.۴ میلیون دلار، یعنی تقریباً معادل ۱۰۲۸۰ بیت کوین، جذب کنند که در این بین، صندوق بیت کوین BlackRock’s iShares با جذب سرمایه ۳۷۴.۷ میلیون دلاری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دو روز معاملاتی گذشته، بیت‌کوین‌های جذب‌شده به سمت صندوق‌های ETF بیش از ۱۰ برابر بیت‌کوین‌های استخراج‌شده بود.

روز دوشنبه ۱۲ فوریه ETFها توانستند حدود ۴۹۳.۴ میلیون دلار، یعنی تقریباً معادل ۱۰۲۸۰ بیت کوین، جذب کنند که در این بین، صندوق بیت کوین BlackRock’s iShares با جذب سرمایه ۳۷۴.۷ میلیون دلاری بیشترین سهم را به خود اختصاص داد.

طبق گزارش Blockchain.com در این روز، ماینرهای بیت کوین چیزی حدود ۱۰۵۹ بیت کوین معادل ۵۱ میلیون دلار تولید کردند؛ یعنی تقریباً ۱۰ درصد از مقدار بیت کوینی که توسط ETFها جذب شده بود.

در ۹ فوریه نیز روند مشابهی رخ داد. ۱۲۷۰۰ بیت کوین یا به عبارتی ۵۴۱.۵ میلیون دلار از دارایی‌ها به سمت صندوق‌های ETF رفت و در طرف مقابل ۹۸۰ بیت کوین معادل ۴۵ میلیون دلار استخراج شد.

در آن روز نیز بلک راک با ۲۵۰.۷ میلیون دلار پیشتاز بود. صندوق Fidelity با ۱۸۸.۴ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت و Ark ۲۱Shares با ۱۳۶.۵ میلیون دلار، رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

آنتونی پمپلیانو از پیشروان رمزارزها و بیت کوین، در مصاحبه با CNBC’s Squawk Box اعلام کرد که «وال استریت بیت کوین را دوست دارد و میزان خرید روزانه این رمزارز، ۱۲.۵ برابر بیشتر از میزان تولید و استخراج آن است.»

وی پیش‌تر بیان کرده بود که تنها حدود ۲۰۰ میلیارد دلار بیت کوین قابل معامله است و ETFها ۵% از کل عرضه قابل معامله بیت کوین را در ۳۰ روز جذب کرده‌اند و چنانچه این روند ادامه پیدا کند، شاهد ثبت رکوردهای بالاتری نیز خواهیم بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته صندوق‌های ETF بیت کوین، ماینرها را کنار زدند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.