تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 11:00
کد خبر : 623

بهترین آلت‌کوین‌ها با پتانسیل رشد بالا در بازار صعودی آتی!

بهترین آلت‌کوین‌ها با پتانسیل رشد بالا در بازار صعودی آتی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه دنیای کریپتو در آستانه یک تغییر بزرگ است و بسیاری انتظار دارند که روند صعود چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ آغاز شود. زمستان کریپتو چالش‌برانگیز بوده، اما در حال حاضر قیمت‌ها رو به بهبودی است. این بهبود قیمت فقط شامل کوین‌های اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دنیای کریپتو در آستانه یک تغییر بزرگ است و بسیاری انتظار دارند که روند صعود چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ آغاز شود. زمستان کریپتو چالش‌برانگیز بوده، اما در حال حاضر قیمت‌ها رو به بهبودی است. این بهبود قیمت فقط شامل کوین‌های اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نیست و کوین‌های کوچک‌تر نیز در حال کسب توجه و تجربه افزایش قیمت هستند.

یک شاخص کلیدی که از افزایش این کوین‌های کوچک‌تر حکایت دارد، شاخص ارزش بازار به استثنای BTC و ETH است که روند رو به رشدی دارد. این موضوع نشان‌دهنده ایجاد یک تغییر مثبت در پویایی بازار است و نشان می‌دهد که امکان شروع فصل آلت‌کوین‌ها وجود دارد. در همین راستا، چند پروژه برتری که به نظر می‌رسد در طول فصل آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری از سایرین داشته باشند را معرفی و بررسی می‌کنیم.

هش‌فلو

هش‌فلو (HFT) اخیراً با ارائه نسخه دوم شبکه خود به صورت مستقیم با شبکه سولانا ادغام شده است. به این ترتیب، اولین صرافی غیرمتمرکزی (DEX) است که معاملات میان‌بلاکچینی بین بلاکچین‌های اتریوم و سولانا را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد هش‌فلو می‌تواند منجر به افزایش حجم معاملات و نقدینگی در این پلتفرم شود. در این صورت تقاضا برای توکن بومی آن افزایش می‌یابد و قیمت آن رشد خواهد کرد.

شبکه پایت

شبکه پایت (PYTH) با پشتیبانی از بیش از ۳۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) در ۵۰ بلاک چین، به سرعت به یک منبع داده پیشرو برای برنامه‌های بلاکچین تبدیل شده است. روش جمع‌آوری و اشتراک‌گذاری داده‌های شبکه پایت آن را از سایر اوراکل‌ها متمایز می‌کند.

گسترش خدمات این شبکه و گسترش پذیرش آن می‌تواند به ایجاد احساسات مثبت در مورد توکن اصلی آن کمک کند و موجب افزایش قیمت شود. پتانسیل شبکه پایت فقط زمانی به طور کامل تحقق خواهد یافت که از صحت داده‌های خود اطمینان حاصل کند، اقدامات امنیتی را افزایش دهد و برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد، قدرتمند‌تر شود.

نوسیس

قیمت نوسیس (GNO) از نوامبر سال گذشته روند مثبتی را تجربه کرده و رشد قابل توجهی داشته است. این روند صعودی نشان‌دهنده اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران به این پلتفرم پیش‌بینی غیرمتمرکز است.

پیش‌بینی‌های کارشناسان از آینده قیمت GNO خوش‌بینانه است و به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال در آینده بیش از آنچه تا کنون از خود نشان داده، توانایی رشد دارد. این پلتفرم می‌تواند با ارائه نوآوری و افزایش تعامل خود با کاربران، کاتالیزوری برای افزایش قیمت ایجاد نماید.

کاردانو

کاردانو (ADA) در حال آماده شدن برای یک رالی بالقوه است و اندیکاتورها از احتمال غلبه قیمت بر سطوح مقاومت کلیدی حکایت دارند. تلاش کاردانو (ADA) برای تصمیم‌گیری برای شبکه به صورت غیرمتمرکز، همراه با افزایش قابل توجه حجم معاملات، به وضوح نشان‌دهنده افزایش تعامل آن با کاربران است.

با توجه به پایه قوی این پروژه و پیشرفت‌های مداوم آن، قیمت ADA در صورتی که با موفقیت بر چالش‌های آینده غلبه کند، می‌تواند افزایش چشمگیری داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بهترین آلت‌کوین‌ها با پتانسیل رشد بالا در بازار صعودی آتی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.