تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 12:00
کد خبر : 619

چشم‌ و هم‌چشمی صرافی‌های رمزارزی! کراکن هم ETF ارائه می‌کند!

چشم‌ و هم‌چشمی صرافی‌های رمزارزی! کراکن هم ETF ارائه می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پس از تأیید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، شایعاتی در مورد راه‌اندازی صندوق ETF اسپات اتریوم ایجاد شده است. در این میان، به نظر می‌رسد صرافی کراکن قصد دارد با پیروی از کوین‌بیس به ارائه صندوق‌های ETF ارز دیجیتال بپردازد. در حال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از تأیید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، شایعاتی در مورد راه‌اندازی صندوق ETF اسپات اتریوم ایجاد شده است.

در این میان، به نظر می‌رسد صرافی کراکن قصد دارد با پیروی از کوین‌بیس به ارائه صندوق‌های ETF ارز دیجیتال بپردازد. در حال حاضر، کوین بیس متولی ارائه ۸ مورد از ۱۱ صندوق ETF اسپات بیت کوین است.

طبق تحقیقات النور ترت (Eleanor Terrett)، روزنامه‌نگار فاکس، کراکن قصد دارد به تبعیت از کوین‌بیس، سهمی از حوزه صندوق‌های ETF ارز دیجیتال به دست آورد. وی نتایج تحقیقات خود را در پلتفرم X به اشتراک گذاشت و صرافی کراکن نیز با یک کامنت قلب، اظهارات او را تأیید کرد.

از آنجایی که مرحله ارائه صندوق‌های ETF بیت کوین به پایان رسیده است، کراکن ممکن است پس از تأیید احتمالی صندوق‌های ETF اتریوم در ماه می، به ارائه این صندوق‌ها در پلتفرم خود بپردازد.

اگرچه کوین‌بیس متولی ارائه اکثر صندوق‌های ETF‌ بیت‌کوین است، این موضوع به این معنا نیست که از رقابت برای ارائه صندوق‌های ETF اتریوم کنار می‌کشد.

علاوه بر این، کراکن باید آماده رقابت سنگینی باشد؛ زیرا کوین‌بیس پیش از این با شرکت‌هایی که درخواست ارائه‌ صندوق‌های ETF اتریوم را ثبت کرده‌اند، قرارداد همکاری امضا کرده است.

از جمله این شرکت‌ها می‌توان به بلک‌راک (BlackRock)، گری‌اسکیل (Grayscale) و فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) اشاره کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چشم‌ و هم‌چشمی صرافی‌های رمزارزی! کراکن هم ETF ارائه می‌کند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.