تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 8:45
کد خبر : 631

واکنش جامعه ارزهای دیجیتال به تبلیغ صرافی کوین‌بیس!

واکنش جامعه ارزهای دیجیتال به تبلیغ صرافی کوین‌بیس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کوین بیس در تبلیغ تلویزیونی جدید خود با نگاهی طنزآلود ارز فیات ایالات متحده (دلار) را مسخره می‌کند. در این آگهی تبلیغاتی یک سکه پنی در سطل زباله انداخته شده و جاروبرقی کشیده می‌شود. این تبلیغ به این موضوع اشاره دارد که هرساله تعداد زیادی از سکه‌های پنی آمریکا با اینکه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین بیس در تبلیغ تلویزیونی جدید خود با نگاهی طنزآلود ارز فیات ایالات متحده (دلار) را مسخره می‌کند. در این آگهی تبلیغاتی یک سکه پنی در سطل زباله انداخته شده و جاروبرقی کشیده می‌شود. این تبلیغ به این موضوع اشاره دارد که هرساله تعداد زیادی از سکه‌های پنی آمریکا با اینکه از نظر فنی هنوز پول هستند، دور ریخته می‌شوند!!

این تبلیغ سروصدای زیادی به پا کرد و جامعه کریپتو بسیار سریع به آن واکنش نشان دادند و بیان کردند که زمان آن رسیده است که ارزهای دیجیتال جایگزین ارزهای فیزیکی و سنتی شوند.

در همین حال یک تصویر متحرک از آبراهام لینکن (Abraham Lincoln’s) روی سکه پنی ایجاد شد که به صورت طنزآمیز از حذف پنی و تبدیل آن به ارز دیجیتال حمایت می‌کند.

در این تبلیغ گفته می‌شود:

من را از این تکه فلزی جدا کنید. من را دیجیتال کنید، بگذارید اوج بگیرم!

صرافی Coinbase پیش‌تر با تبلیغاتش، هنجارهای اجتماعی را نیز به چالش کشیده بود. همچنین در ماه می سال ۲۰۲۳ کوین بیس در تبلیغی توضیح داد که «چرا ارزهای دیجیتال مهم‌ترین فناوری آمریکا برای به‌روزرسانی سیستم مالی هستند.»

چهره‌های شناخته‌شده مانند دیوید مارکوس، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Lightspark حمایت خود را از این موضوع اعلام و اشاره کردند که تبلیغات کوین بیس هر بار بهتر و بهتر می‌شوند.

این گونه واکنش‌ها و حمایت‌ها توسط چندین سیاستمدار ایالت متحده آمریکا در پی اقدامات نظارتی علیه بازار کریپتوکارنسی و رمزارزها نیز دیده شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته واکنش جامعه ارزهای دیجیتال به تبلیغ صرافی کوین‌بیس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.