تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 10:21
کد خبر : 625

افزایش قیمت ۳۰ درصدی رمزارز ترند بازار، پس از خریدهای بزرگ یک نهنگ!

افزایش قیمت ۳۰ درصدی رمزارز ترند بازار، پس از خریدهای بزرگ یک نهنگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اوایل امروز قیمت توکن ماویا (MAVIA) پس از یک جهش بزرگ به ۸.۷ دلار افزایش یافت. این افزایش قیمت پس از خرید ۱۲۰۰۰ توکن MAVIA توسط یک نهنگ بازار کریپتو اتفاق افتاد. ماویا، ارز دیجیتال بومی برای بازی موبایلی Heroes of Mavia است. قیمت این ارز دیجیتال از زمان عرضه، یعنی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوایل امروز قیمت توکن ماویا (MAVIA) پس از یک جهش بزرگ به ۸.۷ دلار افزایش یافت. این افزایش قیمت پس از خرید ۱۲۰۰۰ توکن MAVIA توسط یک نهنگ بازار کریپتو اتفاق افتاد.

ماویا، ارز دیجیتال بومی برای بازی موبایلی Heroes of Mavia است. قیمت این ارز دیجیتال از زمان عرضه، یعنی ۶ فوریه تا کنون، چیزی حدود ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر ارزش بازار ماویا به ۲۳۲ میلیون دلار رسیده و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

پلتفرم تجزیه و تحلیل Spot-on-Chain این‌طور گزارش می‌دهد که یک کیف پول اتریوم به آدرس 0x82886ad5e67d5142d44ed1449c2e41b988bfc0ab مقدار قابل‌توجهی توکن MAVIA خریده است.

این خریدها در مجموع شامل ۱۲۰۰۰ توکن به ارزش ۱۰۰ هزار دلار هستند. نکته قابل توجه این است که سرمایه‌گذار صاحب این کیف پول که به معامله‌گر استراتژیک معروف است، اخیراً ۳۵۷۰۰۰ دلار از معاملات میکر (MKR) سود کسب کرده است و تقریباً ۱۶.۰۹ میلیون دلار اتریوم دارد.

این سابقه جالب، اعتبار معاملات وی در ماویا را نیز افزایش داده است. در پی این خریدهای جذاب و بازی این نهنگ بازار، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای خرید ماویا هجوم آورند و این حرکت را سیگنالی برای پتانسیل و ارزش بالای پروژه Heroes of Mavia تفسیر کردند.

بازی Heroes of Mavia یک بازی Web۳ برای گوشی‌های موبایل است. در این بازی توکن‌هایی وجود دارد و این رالی افزایش قیمت به علاوه عبور قیمت بیت کوین از مرز ۵۰۰۰۰ دلار، می‌تواند انگیزه و جذابیت بیشتری برای آن ایجاد کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش قیمت ۳۰ درصدی رمزارز ترند بازار، پس از خریدهای بزرگ یک نهنگ! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.