تاریخ انتشار : جمعه 15 سپتامبر 2023 - 10:43
کد خبر : 206

ابزار هوش مصنوعی ویدیو ترنسلیت، صدای شما را به ۷ زبان مختلف شبیه سازی می کند

ابزار هوش مصنوعی ویدیو ترنسلیت، صدای شما را به ۷ زبان مختلف شبیه سازی می کند

ابزار هوش مصنوعی ویدیو ترنسلیت، صدای شما را به ۷ زبان مختلف شبیه سازی می کند پلتفرم هوش مصنوعی آمریکایی هی‌جن (HeyGen)، ابزار جدیدی را معرفی کرده که صدای شما را از روی ویدیوها شبیه‌سازی کرده و آنچه می‌گویید را به ۷ زبان مختلف ترجمه می‌کند. این ابزار همچنین حرکت لب‌های شما را با صدای

ابزار هوش مصنوعی ویدیو ترنسلیت، صدای شما را به ۷ زبان مختلف شبیه سازی می کند

پلتفرم هوش مصنوعی آمریکایی هی‌جن (HeyGen)، ابزار جدیدی را معرفی کرده که صدای شما را از روی ویدیوها شبیه‌سازی کرده و آنچه می‌گویید را به ۷ زبان مختلف ترجمه می‌کند. این ابزار همچنین حرکت لب‌های شما را با صدای جدیدتان انطباق می‌دهد تا ویدیوی نهایی تا حد ممکن واقعی به‌نظر برسد.

مطالب مرتبط:

  • استارتاپ هوش مصنوعی که برای تبدیل مدل ها از نیروی انسانی استفاده می‌کند
  • هوش مصنوعی جمینای گوگل قدرتمندتر از GPT-4 خواهد بود

این هوش مصنوعی جدید، که ویدیو ترنسلیت (Video Translate) نام دارد، از زبان‌های ورودی انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، هلندی، هندی و ژاپنی پشتیبانی می‌کند. شما برای استفاده از این ابزار به دوربین، میکروفون و یا نرم‌افزارهای پیشرفته نیاز ندارید و فقط کافیست یک کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای از خود را در وب‌سایت ‌هی‌جن آپلود کرده و با یک کلیک، آنچه در کلیپ گفته‌اید را به زبان‌های دیگر تغییر دهید.

ابزار هوش مصنوعی ویدیو ترنسلیت

در حال حاضر کاربران تنها می‌توانند محتوای مورد نظر خود را به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، آلمانی، لهستانی، پرتغالی و البته انگلیسی ترجمه کنند. یکی از کاربران توییتر با استفاده از ویدیو ترنسلیت، ویدیویی را از زبان انگلیسی به زبان‌های فرانسوی و آلمانی ترجمه کرد و به ادعای افراد آلمانی و فرانسوی زبان، نتیجه‌ی کار خیره‌کننده بوده است. این ویدیو تا حالا بیش از ۶ میلیون بازدید داشته است.

ابزار هوش مصنوعی ویدیو ترنسلیت حالا توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده و به همین دلیل، شما برای استفاده از آن باید ساعت‌های طولانی در صف منتظر بمانید. یکی از کاربران توییتر گزارش داده که او در جایگاه ۹۵ هزارم این صف قرار داشته اما پس از گذشت ۱۸ ساعت، به جایگاه ۱۲۲ هزارم منتقل شده است. این در حالی است که کاربر قبلی پیش از معروف شدن این ابزار، تنها طی ۱۰ دقیقه از آن برای ترجمه‌ی ویدیوی خود استفاده کرده بود. از این رو به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر نسخه‌ی رایگان ویدیو ترنسلیت از دسترس خارج شده است.

شرکت هی‌جن حالا اعلام کرده که سعی دارد ظرفیت پردازشی سیستم‌های خود را در اسرع وقت ارتفا دهد تا ابزار یادشده بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. کاربران همچنین می‌توانند با خرید اشتراک، بدون نیاز به منتظرماندن در صف، از این ابزار استفاده کنند. در حال حاضر ارزان‌ترین اشتراک این سرویس هر ماه ۲۹ دلار هزینه در بر دارد. انتظار می‌رود که تا پایان ماه سپتامبر، پشتیبانی از زبان‌های دیگر نیز به این ابزار اضافه شود.

منبع: Tom’s Guide

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.