تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 10:30
کد خبر : 22

وضعیت بازار پیش از نشست سرنوشت‌ساز فدرال رزرو، نهنگ‌ها چه می‌کنند؟

وضعیت بازار پیش از نشست سرنوشت‌ساز فدرال رزرو، نهنگ‌ها چه می‌کنند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه قیمت بیت کوین (BTC) با آماده شدن برای اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو در 19 سپتامبر، نشانه‌هایی از حرکت صعودی بالقوه را نشان می‌دهد. عوامل متعددی به خوش‌بینی پیرامون افزایش احتمالی قیمت بیت کوین در روزهای آینده کمک می‌کنند. یکی از عوامل مهم، فشار صعودی فزاینده‌ای است که در بین

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) با آماده شدن برای اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو در 19 سپتامبر، نشانه‌هایی از حرکت صعودی بالقوه را نشان می‌دهد. عوامل متعددی به خوش‌بینی پیرامون افزایش احتمالی قیمت بیت کوین در روزهای آینده کمک می‌کنند.

یکی از عوامل مهم، فشار صعودی فزاینده‌ای است که در بین نهنگ‌های مستقر در ایالات متحده مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که این شرکت‌های بزرگ نهادی در ایالات متحده در حال انباشت بیت کوین‌های خود به منظور آماده‌سازی برای اعلامیه فدرال رزرو هستند.

این انباشت به عنوان نشانه مثبتی تلقی می‌شود که مؤسسات به توان بیت کوین به عنوان پوششی در برابر عدم قطعیت اقتصادی اعتقاد دارند و همین مورد می‌تواند به طور بالقوه باعث افزایش قیمت شود.

شاخص پریمیوم کوین بیس (Premium Coinbase) ارائه شده توسط کریپتوکوانت نیز یک شاخص کلیدی در ارزیابی فشار خرید سازمانی بوده است. این شاخص درصد اختلاف قیمت بیت کوین را در بازارهای اسپات کوین بیس و بایننس اندازه‌گیری می‌کند.

افزایش شاخص Premium Coinbase نشان‌دهنده افزایش فشار خرید از سوی سرمایه‌گذاران آمریکایی در صرافی کوین ‌بیس است که اغلب تحت سلطه شرکت‌های نهادی و معامله‌گران با ارزش خالص بالا است. داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که وقتی این شاخص مانند مارس 2023، به بالاتر از سطوح مشخصی رسید، بیت کوین با افزایش قیمت‌ همراه شد.whales-trigger-btc-price-rally-fed-meetingیکی دیگر از نشانه‌های امیدوارکننده، افزایش مداوم نقدینگی در بازارهای اسپات بیت‌کوین از 2 سپتامبر است. نقدینگی یک شاخص حیاتی برای سلامت بازار بوده و افزایش نقدینگی نشان‌دهنده بازگشت علاقه سرمایه‌گذاران به بازار است. این افزایش نقدینگی می‌تواند اجرای کارآمد سفارش‌ها را تسهیل کند و به حفظ ثبات قیمت کمک کند.

از دیدگاه درون زنجیره‌ای، انباشت نهنگ‌های مستقر در ایالات متحده می‌تواند به طور بالقوه قیمت بیت کوین را در آینده نزدیک به مرز 28000 دلار برساند. اگر بیت کوین بتواند بر سطح مقاومت 26500 دلاری غلبه کند، ممکن است شتاب لازم برای رسیدن به این هدف قیمتی را به دست آورد.

در حالی که این عوامل تصویر خوش‌بینانه‌ای را برای چشم‌انداز کوتاه‌مدت قیمت بیت کوین ترسیم می‌کنند، مهم است که به یاد داشته باشیم که بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات و حساسیت به عوامل خارجی مختلف شناخته شده است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید احتیاط کنند، از تحولات بازار مطلع باشند و برای نوسانات ناگهانی قیمت، به ویژه با نزدیک شدن به نشست پولی فدرال رزرو، آماده باشند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته وضعیت بازار پیش از نشست سرنوشت‌ساز فدرال رزرو، نهنگ‌ها چه می‌کنند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.