تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2023 - 7:30
کد خبر : 432

تحلیل قیمت ریپل: آیا XRP می‌تواند مقاومت ۰٫۵۵ دلار را از سر راه بردارد؟

تحلیل قیمت ریپل: آیا XRP می‌تواند مقاومت ۰٫۵۵ دلار را از سر راه بردارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در روزهایی که بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی را تجربه می‌کند، ریپل (XRP) هم از سطح حمایتی خود در ۰.۴۷۷ دلار جهش قابل‌توجهی را به نمایش گذاشته است. این حرکت صعودی، یک الگوی کف دوقلو (Double Bottom) را در نمودار چهار ساعته ریپل تشکیل داده که توانسته مقاومت خط گردن این

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهایی که بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی را تجربه می‌کند، ریپل (XRP) هم از سطح حمایتی خود در ۰.۴۷۷ دلار جهش قابل‌توجهی را به نمایش گذاشته است.

این حرکت صعودی، یک الگوی کف دوقلو (Double Bottom) را در نمودار چهار ساعته ریپل تشکیل داده که توانسته مقاومت خط گردن این الگو در قیمت ۰.۵۱ دلار را بشکند.

بریک آوت از این ناحیه مقاومتی می‌تواند نشان‌دهنده یک افزایش قیمت کوتاه‌مدت باشد. با این حال، پایداری این روند صعودی به دلیل وجود ناحیه عرضه در سطح ۰.۵۵ دلار نامشخص است.xrp-price-prediction-bullish-pattern-sets-rally-beyondدر حالی که ریپل در دو ماه گذشته یک حرکت جانبی را به نمایش گذاشته بود، روند صعودی کلی بازار ارزهای دیجیتال قیمت XRP را هم از ۰.۴۷ دلار به ۰.۵۲ دلار رسانده که منجر به افزایش ۱۰ درصدی و تکمیل الگوی کف دوقلو شده است.

با تکمیل شدن این الگو، احتمال افزایش ۴.۸ درصدی قیمت و آزمایش مجدد مقاومت ۰.۵۵ دلار دور از ذهن نخواهد بود. در صورت شکست این ناحیه مقاومتی، احتمال رشد بیشتر قیمت هم وجود خواهد داشت.

در یک سناریوی صعودی ایده‌آل، بریک آوت از مقاومت ۰.۵۵ دلار می‌تواند منجر به افزایش فشار خرید شود و قیمت را به سمت ۰.۶ دلار و متعاقباً ۰.۶۶ دلار سوق دهد.

اگرچه روند کوتاه‌مدت ممکن است جانبی به نظر برسد، اما روند میان‌مدت صعودی است که توسط یک خط روند صعودی ۱۰ ماهه پشتیبانی می‌شود. این خط روند به‌عنوان یک ناحیه محافظتی در برابر اصلاحات عمده قیمت عمل کرده و از افزایش مداوم قیمت حمایت می‌کند.

میانگین متحرک نمایی (EMA): حرکت قیمت که در اطراف EMAهای روزانه (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) در نوسان است، یک روند جانبی را برجسته می‌کند.

واگرایی-همگرایی میانگین متحرک (MACD): تقاطع صعودی بین خط MACD (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) نشان‌دهنده احساسات صعودی در بازار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت ریپل: آیا XRP می‌تواند مقاومت ۰٫۵۵ دلار را از سر راه بردارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.