تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 9:05
کد خبر : 629

احتمال افزایش ۲۲ درصدی قیمت این رمزارز جدید در روزهای آتی!

احتمال افزایش ۲۲ درصدی قیمت این رمزارز جدید در روزهای آتی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ارز دیجیتال نوترون (NTRN) در هفته‌های اخیر، عملکرد قیمتی مطلوبی را به نمایش گذاشته و بین ۰.۹۵۴ تا ۱.۴۱۸ دلار در نوسان بوده است. پس از افت چشمگیر از سقف قیمت، این ارز دیجیتال طی چند روز گذشته بار دیگر افزایشی ۱۵ درصدی را ثبت کرده است. پیش‌بینی می‌شود که در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال نوترون (NTRN) در هفته‌های اخیر، عملکرد قیمتی مطلوبی را به نمایش گذاشته و بین ۰.۹۵۴ تا ۱.۴۱۸ دلار در نوسان بوده است. پس از افت چشمگیر از سقف قیمت، این ارز دیجیتال طی چند روز گذشته بار دیگر افزایشی ۱۵ درصدی را ثبت کرده است.

پیش‌بینی می‌شود که در صورت ادامه افزایش قیمت، سطوح مقاومت مهمی از جمله سطح ۱.۱۸۲ دلار، شکسته شوند.

با بررسی اندیکاتورهای مختلف درمی‌یابیم که آینده قیمت این ارز دیجیتال روشن است. اندیکاتور RSI و اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) نشان‌دهنده صعود قیمت در آینده هستند.

این اندیکاتورها بالاتر از سطح متوسط خود قرار دارند که نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و قدرت خریداران برای افزایش قیمت است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که قیمت نوترون ممکن است در آخر هفته جاری افزایش یابد و به محدوده بالای ۱.۴۱ دلار برسد که افزایشی ۲۲ درصدی محسوب می‌شود. با این حال، سرمایه‌گذاران به امکان روبه‌رو شدن قیمت با مقاومت ۱.۱۸۲ دلار و نزول از این سطح آگاه هستند. در این صورت فرصت دوباره‌ای برای سرمایه‌گذاری در قیمت‌های پایین‌تر فراهم خواهد شد.

با این حال این نزول می‌تواند خطراتی نیز به همراه داشته باشد. در صورت تبدیل شدن حمایت ۰.۹۵۴ دلار به مقاومت، قیمت‌ کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد و ممکن است تا ۰.۸۵۴ دلار سقوط کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

طبق آخرین داده‌‌ها، در حال حاضر، قیمت نوترون با افزایشی ۲.۶۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱.۱۶ دلار رسیده است.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

نوشته احتمال افزایش ۲۲ درصدی قیمت این رمزارز جدید در روزهای آتی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.