تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 8:27
کد خبر : 550

گلکسی A55 و A35 سامسونگ تعمیرپذیری بسیار بالایی خواهند داشت

گلکسی A55 و A35 سامسونگ تعمیرپذیری بسیار بالایی خواهند داشت

گلکسی A55 و A35 سامسونگ تعمیرپذیری بسیار بالایی خواهند داشت سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های جدید گلکسی A55 و A35 آماده می‌کند و ظاهرا این گوشی‌ها تعمیرپذیری بسیار بالایی خواهند داشت. طبق اطلاعاتی که سایت GalaxyClub منتشر کرده، گوشی‌های گلکسی A55 و A35 امتیازهای بسیار خوبی در بخش تعمیرپذیری کسب کرده‌اند. امتیاز آن‌ها به‌ترتیب

گلکسی A55 و A35 سامسونگ تعمیرپذیری بسیار بالایی خواهند داشت

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های جدید گلکسی A55 و A35 آماده می‌کند و ظاهرا این گوشی‌ها تعمیرپذیری بسیار بالایی خواهند داشت.

طبق اطلاعاتی که سایت GalaxyClub منتشر کرده، گوشی‌های گلکسی A55 و A35 امتیازهای بسیار خوبی در بخش تعمیرپذیری کسب کرده‌اند. امتیاز آن‌ها به‌ترتیب ۸.۵ و ۸.۴ از ۱۰ شده است که در مقایسه با گلکسی A54 و A34 با امتیازهای ۸.۴ و ۸.۳ بیشتر است.

همانطور که می‌بینید گلکسی A55 نسبت به گلکسی A35 تعمیرپذیری راحت‌تری خواهد داشت و برای تعمیر آن به ابزارهای پیچیده کمتری نیاز خواهد بود.

گلکسی A55 اخیرا در گیک بنچ با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ ظاهر شده بود که ارتقای قابل توجهی نسبت به اگزینوس ۱۳۸۰ در A54 و اگزینوس ۱۲۸۰ در A53 خواهد بود. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali استفاده نخواهد کرد، بلکه به جای آن از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر AMD RDNA2 استفاده خواهد کرد.

گلکسی A55

طبق شایعات، گلکسی A55 از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین دارای وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۳، درگاه USB-C و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات خواهد بود.

گلکسی A35 هم با شماره مدل SM-A356U در گیک‌بنچ ظاهر شده بود و در تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۶۹۷ و ۲۳۳۲ را کسب کرده است. این امتیازها در مقایسه با سایر گوشی‌های مجهز به اگزینوس ۱۳۸۰ بسیار خوب هستند.

اگزینوس ۱۳۸۰دارای چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، چهار هسته A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 و یک موتور هوش مصنوعی است.

انتظار می‌رود گلکسی A35 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود استفاده کند، در حالیکه گلکسی A34 دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بود.

ظاهرا در کنار این دوربین اصلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر وجود خواهد داشت. در پنل جلوی آن نیز از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

سامسونگ اخیرا گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 5G را معرفی کرد. گلکسی A15 در دو نسخه ۴G و ۵G ارائه شده است و هر دو مدل به غیر از تراشه‌ دارای مشخصات یکسانی هستند. در مقاسه با آن‌ها، گلکسی A25 دارای دوربین‌های قدرتمندتر و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.