تاریخ انتشار : شنبه 21 اکتبر 2023 - 14:00
کد خبر : 438

احتمال فروش شیبا بیشتر شد! علت چیست؟

احتمال فروش شیبا بیشتر شد! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو (SHIB) طی هفته‌ گذشته، افزایش قیمت حدود ۳ درصدی را تجربه کرد، اما در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین (BTC) و سولانا (SOL) عملکرد آن ضعیف‌تر بوده است. آینده‌ SHIB به دلیل کاهش علاقه جهانی به میم کوین‌ها به خاطر افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و تسلط

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) طی هفته‌ گذشته، افزایش قیمت حدود ۳ درصدی را تجربه کرد، اما در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین (BTC) و سولانا (SOL) عملکرد آن ضعیف‌تر بوده است.

آینده‌ SHIB به دلیل کاهش علاقه جهانی به میم کوین‌ها به خاطر افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و تسلط رو به رشد بیت‌کوین بر بازار، مبهم به نظر می‌رسد.

در این بین چندین سیگنال منفی نیز برای SHIB ظاهر شده است. از جمله افزایش قابل توجه در عرضه شیبا در صرافی‌ها. ذخایر SHIB در صرافی‌ها در تاریخ ۱۷ اکتبر به بیشترین مقدار ۶۰ روزه خود، یعنی ۱۷۰ تریلیون SHIB، رسید.

این امر نشان‌دهنده مازاد عرضه این توکن است. این ممکن است نشان‌دهنده‌ این باشد که بسیاری از سرمایه‌گذاران SHIB، به دنبال کسب سود در کوتاه‌مدت به جای نگه‌ داشتن SHIB برای مدت طولانی هستند.shib-price-keep-rising-traders-profit-takingعلاوه بر این، با افزایش اخیر در قیمت SHIB، تعداد تراکنش‌های روزانه در شبکه SHIB کاهش یافته است. این عدم فعالیت در شبکه یک شاخص نزولی است که نشان می‌دهد تقاضا برای توکن‌های SHIB در آینده نزدیک ممکن است کاهش یابد.

بر اساس داده‌های آنچین، بعید به نظر می‌رسد که SHIB از سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار عبور کند. همچنین میزان ارزش ورودی و خروجی آدرس‌ها (GIOM)نشان می‌دهد که ۴۳۰۴۰۰ آدرس ۲۹۹.۶ تریلیون SHIB را با حداقل قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار خریداری کرده‌اند.

با این حال اگر خریداران بتوانند به روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دهند، قیمت SHIB می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار نزدیک شود.shib-price-keep-rising-traders-profit-takingاز طرف دیگر، اگر قیمت SHIB به زیر ۰.۰۰۰۰۵ دلار کاهش یابد، خرس‌ها می‌توانند روند نزولی را تقویت کنند. با این حال، ۵۲۵۴۰ آدرس، ۱۹.۳ تریلیون SHIB را با حداکثر قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار خریداری کرده بودند. اگر طبق پیش‌بینی‌ها اقدام به ثبت سودهای اولیه کنند، قیمت SHIB احتمالاً به ۰.۰۰۰۰۵ دلار باز خواهد گشت.

اما اگر این سطح پشتیبانی حفظ شود، قیمت SHIB می‌تواند به محدوده ۰.۰۰۰۰۷ دلار بازگردد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته احتمال فروش شیبا بیشتر شد! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.