تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 11:00
کد خبر : 263

۲ خبر خوب برای طرفداران شیبا اینو!

۲ خبر خوب برای طرفداران شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه با گسترش شیباریوم و رسیدن به رکوردهای جدید، علاقه‌مندان به شیبا اینو با انتقال آنها به آدرس‌هایی که هرگز نمی‌توان این توکن‌ها را از آنها خارج کرد، میلیون‌ها SHIB را به آتش می‌کشند. اکسپلورر Shibburn که داده‌های مربوط به سوزاندن SHIB را به اشتراک می‌گذارد، در مورد مقدار زیادی از توکن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با گسترش شیباریوم و رسیدن به رکوردهای جدید، علاقه‌مندان به شیبا اینو با انتقال آنها به آدرس‌هایی که هرگز نمی‌توان این توکن‌ها را از آنها خارج کرد، میلیون‌ها SHIB را به آتش می‌کشند.

اکسپلورر Shibburn که داده‌های مربوط به سوزاندن SHIB را به اشتراک می‌گذارد، در مورد مقدار زیادی از توکن SHIB که ظرف ۲۴ ساعت گذشته به کیف پول‌های بلاکچینی غیرقابل برداشت منتقل شده است، خبر داد.

این بار، شور و شوق جامعه شیبا اینو کمک کرده است تا در مجموع 111,051,432 توکن SHIB از گردش خارج شود و نرخ سوختگی 251.30 درصد افزایش یابد. طبق گزارش‌ها، طی دو معامله بزرگ، 34,469,159 SHIB و 10,844,851 SHIB سوزانده شد.

این بالاترین سطحی است که نرخ سوختن SHIB توانسته در این هفته به آن برسد که طبق داده‌هایی که قبلاً توسط Shibburn به اشتراک گذاشته شد، طی دو روز گذشته، تنها 62% و 12% افزایش یافته است.

این بار، جدا از بیش از صد میلیون SHIB سوزانده‌شده، خبر خوب برای ارتش SHIB شامل خبر توسعه‌دهنده شیبا، Kaal Dhairya، است که جزئیات برنامه‌های این تیم برای انصراف از قرارداد BONE را به اشتراک می‌گذارد.

توسعه‌دهنده برتر شیبا، Kaal Dhairya، یک پست وبلاگی را منتشر کرده است که به جامعه می‌گوید تیم SHIB قصد دارد چه اقداماتی را برای انصراف از قرارداد BONE انجام دهد. Dhairya گفت که این مراحل زمان‌بر است؛ زیرا این تیم در شبکه اصلی تلاش‌های مجدد زیادی ندارد؛ بنابراین جایی برای اشتباه وجود ندارد. قبل از برداشتن هر گونه گام واقعی برای لغو قرارداد، “همه چیز باید چندین بار به طور کامل آزمایش شود تا ضرری نداشته باشد”.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۲ خبر خوب برای طرفداران شیبا اینو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.