تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 اکتبر 2023 - 6:49
کد خبر : 399

عملیات های آمازون با سیستم رباتیک جدید سرعت می گیرد

عملیات های آمازون با سیستم رباتیک جدید سرعت می گیرد

برای کاهش زمان تحویل؛ عملیات های آمازون با سیستم رباتیک جدید سرعت می گیرد آمازون مشغول یکپارچه سازی یک سیستم رباتیک جدید در انبارهای خود است تا مدت زمان تحویل محصول، ایمنی و عملیات های کلی را ارتقا دهد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این فناوری مجهز به هوش مصنوعی Sequoia نام

برای کاهش زمان تحویل؛

عملیات های آمازون با سیستم رباتیک جدید سرعت می گیرد

آمازون مشغول یکپارچه سازی یک سیستم رباتیک جدید در انبارهای خود است تا مدت زمان تحویل محصول، ایمنی و عملیات های کلی را ارتقا دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این فناوری مجهز به هوش مصنوعی Sequoia نام دارد و می تواند سرعت یافتن و ذخیره کالاها را تا ۷۵ درصد و انجام سفارش را تا ۲۵ درصد بهبود بخشد.

به نوشته نشریه وال استریت ژورنال این سیستم هم اکنون در انبارهای آمازون در هیوستن (واقع در ایالت تگزاس) به کار گرفته شده اند.

Sequoia شامل اضافه شدن چند سبد مخصوص حمل و نقل محصولات به یک ماشین دسته بندی است. این سیستم از بازوهای رباتیک و بینایی رایانشی برای تشخیص ذخایر محصولات قبل از ارسال آنها به کارمندان برای تحویل به مشتری، استفاده می کند.

شرکت فناوری مدعی است چنین سیستمی کالاها را در سطحی قرار می دهد که تا کمر کارگران می رسد و به این ترتیب نیازی نیست آنها کالاها را از قفسه هایی در ارتفاع بالا بردارند. سیستم رباتیک مذکور در حقیقت ادامه طرح بازوی رباتیک مجهز به هوش مصنوعی Sparrow در انبارهای آمازون در سال ۲۰۲۲ است.

با وجود آنکه ایمنی یکی از انگیزش های توسعه سیستم های Sequoia و Sparroe اعلام شده، اما سابقه آمازون در این زمینه چندان درخشان نیست.

گزارش مرکز تحقیقات Reveal در سال ۲۰۲۰ میلادی حاکی از آن بود که بین ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میلادی نرخ جراحت های کارمندان آمازون در انبارهای خودکار ۲ برابر انبارهای بدون ربات بود. البته آمازون به طور علنی این گزارش را به چالش کشید.

استفاده از ربات تعداد اشیایی که کارمندان باید در یک ساعت اسکن کنند را از ۱۰۰ محصول به ۴۰۰ محصول افزایش می دهد. در این میان هنوز مشخص نیست اجرای سیستم رباتیک جدید به اخراج کارمندان منجر می شود یا خیر.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.