تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 10:37
کد خبر : 387

ساعت‌های گلکسی سامسونگ ممکن است به نمایشگرهای Micro LED مجهز شوند

ساعت‌های گلکسی سامسونگ ممکن است به نمایشگرهای Micro LED مجهز شوند

ساعت‌های گلکسی سامسونگ ممکن است به نمایشگرهای Micro LED مجهز شوند سامسونگ قصد دارد از فناوری نمایشگر Micro LED در ساعت‌های هوشمند آینده خود استفاده کند تا نسل بعدی اپل واچ اولترا را به چالش بکشد. نمایشگر Micro LED در مقایسه با OLED دارای روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست بالا، دقت رنگ عالی و قابلیت دید

ساعت‌های گلکسی سامسونگ ممکن است به نمایشگرهای Micro LED مجهز شوند

سامسونگ قصد دارد از فناوری نمایشگر Micro LED در ساعت‌های هوشمند آینده خود استفاده کند تا نسل بعدی اپل واچ اولترا را به چالش بکشد.

نمایشگر Micro LED در مقایسه با OLED دارای روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست بالا، دقت رنگ عالی و قابلیت دید بهتر در زیر نور مستقیم خورشید است که آن را به گزینه ایده‌آل برای پوشیدنی‌ها تبدیل می کند.

فناوری صفحه‌نمایش OLED در بسیاری از تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند و حتی ساعت‌های هوشمند اندرویدی مانند سری گلکسی واچ ۶ استفاده شده است. اما به نظر می‌رسد که یک فناوری برتر در دنیای نمایشگر در حال ظهور است. فناوری Micro LED می تواند ارتقاهای خوبی نسبت به OLED برای پوشیدنی‌ها به ارمغان بیاورد و ساعت‌های آینده سامسونگ نیز ممکن است از این فناوری پیشرفته استفاده کنند.

سامسونگ تائید کرده که قصد دارد این فناوری در ساعت‌های هوشمند آینده خود استفاده کند. به نظر می رسد این شرکت خود را برای به چالش کشیدن نسل بعدی اپل واچ اولترا آماده می‌کند.

طبق شایعات، اپل kdc ممکن است از این فناوری در مدل‌های بعدی اپل واچ اولترا استفاده کند. سامسونگ هنوز ساعتی معرفی نکرده است که بتواند رقیب اپل واچ اولترا باشد.

هنوز تاریخ معرفی ساعت هوشمند Micro LED سامسونگ مشخص نشده است. با توجه به اینکه سامسونگ به تازگی جدیدترین سری گلکسی واچ خود را معرفی کرده است، شاید به این زودی‌ها شاهد این مدل جدید نباشیم.

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.