تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2024 - 13:27
کد خبر : 546

اپل مشکل ریست رمز عبور ویژن پرو را رفع کرد

اپل مشکل ریست رمز عبور ویژن پرو را رفع کرد

اپل مشکل ریست رمز عبور ویژن پرو را رفع کرد اپل آپدیت visionOS 1.0.3 را برای حل مشکل ریست پسورد ویژن پرو منتشر کرده است. این به‌روز‌رسانی گزینه‌ای را اضافه کرده که در صورت فراموش کردن رمز عبور دستگاه می‌توانید آن را بازنشانی کنید. قبل از این به‌روزرسانی، کاربران ویژن پرو نمی‌توانستند رمز عبور دستگاه

اپل مشکل ریست رمز عبور ویژن پرو را رفع کرد

اپل آپدیت visionOS 1.0.3 را برای حل مشکل ریست پسورد ویژن پرو منتشر کرده است. این به‌روز‌رسانی گزینه‌ای را اضافه کرده که در صورت فراموش کردن رمز عبور دستگاه می‌توانید آن را بازنشانی کنید.

قبل از این به‌روزرسانی، کاربران ویژن پرو نمی‌توانستند رمز عبور دستگاه خود را در خانه بازیابی کنند و مجبور بودند آن به یک فروشگاه اپل ببرند تا از یک کیت توسعه‌دهنده ویژه برای ریست رمز پسورد آن استفاده کنند.

به گزارش MacRumors، در صورت فراموش کردن رمز عبور ویژن پرو، آپدیت جدید visionOS 1.0.3 گزینه‌ای برای ریست آن در اختیار کاربران قرار می دهد.

کسانی که می‌خواهند این هدست را بخرند باید موارد دیگری را نیز بدانند. برای مثال، این هدست کاملا شکننده است و در کالبدشکافی اخیر iFixit این موضوع ثابت شده است. همچنین شیشه جلویی آن به راحتی خراشیده می‌شود و هزینه تعمیر آن ۷۹۹ دلار است. بنابراین توصیه ما این است که قبل از خرید ویژن پرو حتما همه جنبه‌های منفی آن را در نظر داشته باشید.

اخیرا وب‌سایت The Elec گزارش داده بود که اپل احتمالا فقط قادر به عرضه ۴۰۰ هزار دستگاه از هدست جدید خود در هر سال خواهد بود و دلیل آن هم این است که سونی به عنوان سازنده نمایشگرهای این هدست نمی‌تواند بیش از این تعداد بسازد.

طراحی ویژن پرو بسیار پیچیده است و قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل EyeSight دارد که شامل نماهای اضافی که برای دیگران قابل مشاهده هستند می‌شود. این قابلیت‌ها به همراه فناوری پیشرفته نمایشگرهای micro-OLED با وضوح بالا باعث شده بودند تا عرضه این هدست چندین بار به تاخیر بیافتد. حالا مشتریان به آن دسترسی دارند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.