تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فوریه 2024 - 22:21
کد خبر : 556

جزئیات خرید اقساطی گوشی با سفته

جزئیات خرید اقساطی گوشی با سفته

جزئیات خرید اقساطی گوشی با سفته خرید اقساطی گوشی یکی از روش‌های خرید آسان گوشی در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف است. برای خرید اقساطی گوشی روش‌های مختلفی وجود دارد. هر روشی نیز شرایط خاص خود را برای کاربران و مشتریان فراهم کرده است. خرید اقساطی بدون شک روش خوبی برای خرید انواع کالاها و محصولات

جزئیات خرید اقساطی گوشی با سفته

خرید اقساطی گوشی یکی از روش‌های خرید آسان گوشی در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف است. برای خرید اقساطی گوشی روش‌های مختلفی وجود دارد. هر روشی نیز شرایط خاص خود را برای کاربران و مشتریان فراهم کرده است. خرید اقساطی بدون شک روش خوبی برای خرید انواع کالاها و محصولات از جمله گوشی است؛ اما به شرط آنکه شرایط خرید و تسهیلات آن نیز مناسب باشد. در غیر این صورت ممکن است این نوع خرید به ضرر ما تمام شود.

بنابراین شناخت بهترین روش خرید اقساطی گوشی می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب روش درست باشد. به همین منظور ما در اینجا به یکی از بهترین روش‌های خرید اقساطی گوشی اشاره کرده‌ایم. پس با ما همراه شوید تا علاوه بر شناخت روش خرید اقساطی با برخی از تسهیلات آن از جمله بیمه گوشی نیز آشنا شوید.

روش‌های خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی گوشی روش‌های زیادی وجود دارد؛ اما در حال حاضر عمده‌ترین روش، خرید آنلاین از سامانه‌ها یا پلتفرم‌های پرداختی است. برای استفاده از این روش، شما باید سامانه‌ها یا پلتفرم‌هایی را که خدمات خرید اقساطی ارائه می‌دهند بشناسید و با تکمیل اطلاعات خود، اقدام به خرید کنید. در میان پلتفرم‌هایی که خرید اقساطی ارائه می‌دهند، دیجی‌پی یکی از بهترین پلتفرم‌ها است. دلیل این ادعا، تسهیلات خاص این پلتفرم است که اگر آنها را بشناسید متوجه خواهید شد که در هیچ پلتفرم، سامانه و یا موسسه بانکی ارائه نمی‌شود.

مزایای خرید اقساطی گوشی از دیجی‌پی

خرید اقساطی از دیجی‌پی دارای مزیت‌های زیر است:

  • عدم نیاز به ضامن
  • امکان دریافت آن برای همه
  • انعطاف بالا در نحوه بازپرداخت اقساط

عدم نیاز به ضامن

اگر تا به حال دریافت تسهیلات از موسسات مالی را تجربه کرده‌اید به خوبی آگاه هستید که دریافت وام یا تسهیلات مالی از این موسسات با چه شرایط و محدودیت‌هایی همراه است. یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌ها، داشتن ضامن معتبر است که در برخی از بانک‌ها به سه ضامن نیز می‌رسد. اما دریافت وام دیجی‌پی نیازی به ضامن ندارد. این وام تنها با ارائه چک بنفش و یا سفته الکترونیکی صورت می‌گیرد.

امکان دریافت وام برای همه

همه افراد فارغ از هر گونه شرایط مالی می‌توانند نسبت به دریافت وام دیجی‌پی اقدام کنند. در واقع دریافت این وام محدودیت زیادی ندارد. یکی از محدودیت‌هایی که برای دریافت این وام وضع شده است محدودیت سنی است. بر این اساس حداقل و حداکثر سن برای دریافت وام دیجی‌پی ۱۸ تا ۷۰ سال است. علاوه بر این سابقه مالی یا وضعیت حساب شما نیز در حد مطلوب باشد. به عبارتی اگر در زمان دریافت وام، ضامن فرد بدحساب باشید و یا دارای بدهی‌های بانکی باشید در این صورت تقاضای وام شما رد می‌شود. همچنین شما باید فاقد چک برگشتی باشید.

انعطاف بالا در نحوه بازپرداخت اقساط

وام دیجی‌پی در مبالغ بسیار مختلف و متنوع است. این وام از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و به ۵۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. از طرفی نحوه بازپرداخت اقساط نیز متنوع است و شما می‌توانید مدت زمان بازپرداخت را بر حسب شرایط خود انتخاب کنید.

وام دیجی‌پی را چگونه دریافت کنیم؟

دریافت وام دیجی‌پی بسیار آسان است. برای استفاده از این وام باید اپلیکیشن مربوط به دیجی‌پی را نصب کنید و با ایجاد حساب کاربری (بر اساس اطلاعات شخصی) گزینه خرید اقساطی یا دریافت اعتبار را انتخاب کنید. بعد از آنکه مراحل دریافت وام را انجام دادید، باید دو روز منتظر بمانید تا صحت و اعتبار اطلاعات شما بررسی شود.

در نهایت بعد از بررسی و تائید می‌توانید اقدام به خرید نمایید. این کار را می‌توانید به صورت حضوری نیز انجام دهید. در این روش باید به شعب بانکی مشخص شده در سامانه دیجی‌پی مراجعه کنید و با ارائه مدارک و نیز همکاری مسئول بانکی، ثبت نام نمایید. در این روش، بعد از ثبت نام و تکمیل اطلاعات، وضعیت اعتبار اطلاعات شما مشخص می‌شود و در صورت تائید می‌توانید خرید خود را آغاز کنید.

از کجا خرید کنیم؟

دیجی‌پی با فروشگاه‌های متعددی قرارداد همکاری بسته است. از این رو شما می‌توانید گوشی مورد نظر خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی انتخاب و خرید کنید. دیجی کالا از جمله این فروشگاه‌ها است. لازم به توضیح است که شما علاوه بر خرید گوشی می‌توانید محصولات دیگری را نیز خریداری نمایید. اگر قیمت محصول انتخابی شما بیشتر از وام دریافتی بود باید اختلاف هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

نحوه پرداخت اقساط

اولین قسط وام دیجی‌پی، یک ماه بعد از اولین خرید است. به طور کلی موعد بازپرداخت اقساط به صورت ماهانه است.

بیمه گوشی موبایل

دیجی‌پی علاوه بر اعطای وام، خدمات دیگری همچون بیمه گوشی موبایل را نیز ارائه می‌دهد. این بیمه بسیاری از آسیب‌های جدی و غیرعمدی گوشی را تحت پوشش قرار می‌دهد. در مواردی بسته به نوع آسیب تا ۹۰ درصد از هزینه‌های تعمیر آن را پرداخت می‌کند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.