تاریخ انتشار : شنبه 14 اکتبر 2023 - 9:01
کد خبر : 319

گوگل ممکن است با یک فید جدید Discovery، جستجوی دسکتاپ را مختل کند

گوگل ممکن است با یک فید جدید Discovery، جستجوی دسکتاپ را مختل کند

گوگل ممکن است با یک فید جدید Discovery، جستجوی دسکتاپ را مختل کند گوگل ممکن است فید جدید Discovery را در مرورگرهای وب به موتور جستجوی خود اضافه کند. وب سایت MSPowerUser گفته است که این فید شبیه قابلیتی است که در بینگ و اپلیکیشن گوشی هوشمند گوگل نیز ارائه شده است. این فید علاوه

گوگل ممکن است با یک فید جدید Discovery، جستجوی دسکتاپ را مختل کند

گوگل ممکن است فید جدید Discovery را در مرورگرهای وب به موتور جستجوی خود اضافه کند.

وب سایت MSPowerUser گفته است که این فید شبیه قابلیتی است که در بینگ و اپلیکیشن گوشی هوشمند گوگل نیز ارائه شده است. این فید علاوه بر نمایش عناوین مقالات، محتواهایی مانند پیش‌بینی آب‌وهوا، اطلاعات بازار سهام و اخبار ورزشی را در سمت راست نمایش خواهد داد. این فید هم‌اکنون در هند به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و هیچ صحبتی درباره عرضه عمومی آن وجود ندارد.

این فید متاسفانه بخش‌های بزرگی از صفحه را اشغال می‌کند و نوار جستجو را به قسمت بالای پنجره فشرده می‌کند. البته اگر راهی برای غیرفعال کردن این فید یا تغییر دادن آن وجود داشته باشد، شاید مشکلی وجود نداشته باشد. اما متاسفانه به نظر می‌رسد که این اتفاق نخواهد افتاد. Android Police گزارش داده است که فید Discovery را نمی‌توان غیرفعال یا سفارشی کرد.

با این حال، هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل این فید را به‌طور رسمی عرضه کند. گوگل همچنین به‌تازگی شروع به تست یک ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام SGE کرده است که با موتور جستجوی گوگل کار می‌کند و می تواند بر اساس یک درخواست متنی، تصاویر هوش مصنوعی تولید کند.

گوگل این قابلیت را به تقلید از بینگ ارائه کرده است و کمی خنده‌دار است که گوگل این‌گونه از بینگ کپی‌برداری می‌کند. به نظر می‌رسد با ظهور هوش مصنوعی، اوضاع تغییر کرده و حالا این شرکت گوگل است که چیزهایی از مایکروسافت اخذ می‌کند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.