تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 8:25
کد خبر : 343

تردز قابلیت ویرایش پست‌ها را دریافت کرد

تردز قابلیت ویرایش پست‌ها را دریافت کرد

تردز قابلیت ویرایش پست‌ها را دریافت کرد متا امروز یکی از قابلیت‌های مورد انتظار را برای تردز، پلتفرم رقیب X، عرضه کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های خود را پس از انتشار، ویرایش کنند. مطالب مرتبط: متا قابلیت مورد انتظار دیگری را به تردز اضافه کرد تردز چندین قابلیت شبیه به توییتر دریافت

تردز قابلیت ویرایش پست‌ها را دریافت کرد

متا امروز یکی از قابلیت‌های مورد انتظار را برای تردز، پلتفرم رقیب X، عرضه کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های خود را پس از انتشار، ویرایش کنند.

مطالب مرتبط:

  • متا قابلیت مورد انتظار دیگری را به تردز اضافه کرد
  • تردز چندین قابلیت شبیه به توییتر دریافت کرد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، امروز در خبری اعلام کرد که عرضه‌ی قابلیت ویرایش پست‌ها برای تردز از امروز آغاز شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت تا پنج دقیقه بعد از انتشار پست‌های خود، آنها را ویرایش کنند. با این وجود، پس از گذشت پنج دقیقه، پست‌های منتشرشده قفل خواهند شد و امکان ایجاد تغییر در آنها وجود نخواهد داشت.

تردز

قابلیت ویرایش پست‌ها برای هر دو نسخه‌ی تحت وب و اپلیکیشن تردز عرضه شده است. هرچند که این قابلیت کاملاً رایگان است اما در مقایسه با نمونه‌ی مشابه در X کمی محدودتر است چرا که مدت زمان قابلیت ویرایش پست‌ها در پلتفرم متا کمتر می‌باشد. تردز همچنین تاریخچه‌ی پست‌های ویرایش‌شده را نشان نمی‌دهد و تنها با یک نشان‌گر، این پست‌ها را مشخص می‌کند.

متا امروز قابلیت دیگری به نام «تردز صوتی» را برای پلتفرم خود عرضه کرده که امکان ضمیمه کردن فایل‌های صوتی به پست‌ها را می‌دهد. این قابلیت توسط تام وارن به نمایش گذاشته شده بود اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی برای تمامی کاربران ارائه می‌شود.

منبع: ۹To5Google

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.