تاریخ انتشار : جمعه 15 سپتامبر 2023 - 9:59
کد خبر : 212

اپل استور به خاطر شروع پیش‌سفارش آیفون ۱۵ از کار افتاد

اپل استور به خاطر شروع پیش‌سفارش آیفون ۱۵ از کار افتاد

اپل استور به خاطر شروع پیش‌سفارش آیفون ۱۵ از کار افتاد پیش‌سفارش آیفون ۱۵ از ساعت ۵ صبح به وقت محلی در ایالات متحده آغاز شده و میلیون‌ها نفر برای سفارش آن به اپل استور مراجعه کرده‌اند و حالا این فروشگاه از کار افتاده است. اگر به وب‌سایت فروشگاه اپل در ایالات متحده مراجعه کنید،

اپل استور به خاطر شروع پیش‌سفارش آیفون ۱۵ از کار افتاد

پیش‌سفارش آیفون ۱۵ از ساعت ۵ صبح به وقت محلی در ایالات متحده آغاز شده و میلیون‌ها نفر برای سفارش آن به اپل استور مراجعه کرده‌اند و حالا این فروشگاه از کار افتاده است.

اگر به وب‌سایت فروشگاه اپل در ایالات متحده مراجعه کنید، پیامی با عنوان «ما هم نمی‌توانیم صبر کنیم» مشاهده خواهید کرد که آماده‌سازی اپل برای پیش‌فروش آیفون ۱۵ را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود اپل علاوه بر مشتریان ایالات متحده، پیش‌سفارش‌ آیفون ۱۵ را برای میلیون‌ها مشتری در ۴۰ کشور دنیا از جمله هند باز کند. سری آیفون ۱۵ شامل چهار مدل یفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌شود.

قیمت مدل پایه این سری از ۷۹۹ دلار شروع می شود و قیمت پایه آیفون ۱۵ پرو برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۹۹۹ دلار است. اپل امسال فقط قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس را افزایش داده که ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد، اما در عوض شما به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین زوم پریسکوپ و بدنه تیتانیومی دسترسی خواهید داشت.

گوشی‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در اپل استور در رنگ‌های صورتی، زرد، سبز، آبی و مشکی قابل دسترس خواهند بود، اما مدل‌های پرو در رنگ‌های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و آبی ساده عرضه خواهند شد. این اولین بار است که اپل به جای فولاد ضد زنگ از آلیاژ تیتانیوم در آیفون استفاده می‌کند.

برای کسانی که قصد پیش‌سفارش آیفون ۱۵ را از اپل استور ندارند، هر چهار مدل فوق به طور رسمی از روز جمعه ۲۲ سپتامبر عرضه خواهد شد.

منبع: wccftech

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.