تاریخ انتشار : جمعه 8 سپتامبر 2023 - 8:07
کد خبر : 164

بی ام و موضع خود در خصوص گرم کن صندلی خودروهای خود را تغییر داد

بی ام و موضع خود در خصوص گرم کن صندلی خودروهای خود را تغییر داد

بی ام و موضع خود در خصوص گرم کن صندلی خودروهای خود را تغییر داد بی ام سال گذشته با معرفی یک اشتراک ۱۸ دلاری برای فعال‌‌کردن گرم‌کن خودورهای خود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت اشتراک یادشده را کنار خواهد گذاشت. مطالب مرتبط: بی ام و از واترکرفت

بی ام و موضع خود در خصوص گرم کن صندلی خودروهای خود را تغییر داد

بی ام سال گذشته با معرفی یک اشتراک ۱۸ دلاری برای فعال‌‌کردن گرم‌کن خودورهای خود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت اشتراک یادشده را کنار خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط:

  • بی ام و از واترکرفت الکتریکی The Icon رونمایی کرد
  • شیائومی بی ام و را به عنوان شریک کلید دیجیتالی خود معرفی کرد

پیتر نوتا (Pieter Nota)، یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی بی ام و، امروز در مصاحبه‌ای با وب‌سایت AutoCar اعلام کرد که کاربران برای خرید قابلیت گرم‌کن صندلی خودروهای این شرکت تنها یک بار زمان خرید خودرو هزینه خواهند کرد. با این وجود، غول خودروسازی آلمانی کماکان در نظر دارد تا برخی از ویژگی‌های خودروهای خود را تنها برای کاربران اشتراک ۱۸ دلاری مذکور ارائه دهد.

ایده‌ی مخفی کردن قابلیت‌های خودرو پشت یک سیستم اشتراکی به خودی خود احمقانه به‌نظر می‌رسد اما آنچه باعث عصبانیت بیشتر کاربران شده، وجود همین قابلیت‌ها در خودروهای قدیمی‌تر است. در واقع گرم‌کن صندلی در بسیاری از خودروها به عنوان یک قابلیت استاندارد شناخته شده و وجود آن در خودرو ضروری به حساب می‌آید. این ایده به قدری جنجالی بود که یک گروه هکری اعلام کرد حاضر است قابلیت یادشده را برای کاربران فعال کند.

همچنین برخی از قانون‌گذاران آمریکایی درخواست داده بودند تا ایده خرید اشتراک برای دسترسی به ویژگی‌های مختلف خودروها به طور کلی ممنوع اعلام شود تا شرکت‌های خودروسازی نتوانند از این ایده استفاده کنند چرا که در حال حاضر قیمت محصولات مختلف در حال افزایش بوده و به‌نظر می‌رسد که شرکت‌ها برای افزایش سوددهی خود دست به هر کاری می‌زنند.

منبع: DigitalTrends

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.