تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 13:00
کد خبر : 255

حجم تراکنش‌های بیت کوین از غول پرداخت ویزا پیشی گرفت!

حجم تراکنش‌های بیت کوین از غول پرداخت ویزا پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه حجم تراکنش سالانه بیت کوین از ویزا پیشی گرفته است. این یک نقطه عطف مهم است، به خصوص زمانی که در نظر بگیرید بیت کوین در یک شبکه غیرمتمرکز عمل می‌کند و به استفاده جهانی در مقیاس ویزا دست پیدا نکرده است. اول از همه، اصطلاح “حجم تراکنش” می‌تواند کمی گمراه‌کننده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حجم تراکنش سالانه بیت کوین از ویزا پیشی گرفته است. این یک نقطه عطف مهم است، به خصوص زمانی که در نظر بگیرید بیت کوین در یک شبکه غیرمتمرکز عمل می‌کند و به استفاده جهانی در مقیاس ویزا دست پیدا نکرده است.

اول از همه، اصطلاح “حجم تراکنش” می‌تواند کمی گمراه‌کننده باشد. در مورد بیت کوین، بخش بزرگی از فعالیت شبکه در سال گذشته مدیون پروتکل اوردینالز (Ordinals) بود، پروتکلی که به ساتوشی‌ها در بلاکچین یک شناسه منحصربه‌فرد اختصاص داده و آنها را با داده‌های اضافی مانند تصاویر، ترکیب می‌کند. بنابراین، در حالی که حجم معاملات افزایش پیدا کرده، اما لزوماً نشان‌دهنده استفاده یا پذیرش گسترده خرده‌فروشی نخواهد بود.

مقایسه شبکه‌های ویزا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین از نظر تراکنش به دلیل تفاوت‌های اساسی آنها چالش‌برانگیز است؛ ویزا یک سیستم پرداخت متمرکز با سابقه طولانی است که برای تراکنش‌های مصرف‌کننده بهینه شده است.

در مقابل، بیت کوین در یک شبکه غیرمتمرکز عمل می‌کند که در آن، تراکنش‌ها می‌توانند از خرید قهوه تا انتقال دارایی‌های چند میلیون دلاری را شامل شوند که هر کدام قوانین و محدودیت‌های خاص خود را دارند.

با این وجود، پیشی گرفتن بیت کوین از ویزا در حجم تراکنش قابل توجه است و تاثیر رو به رشد شبکه‌های غیرمتمرکز را برجسته می‌کند. این دستاورد همچنین سوالاتی را در مورد چشم‌انداز مالی آینده ایجاد می‌کند.

آیا شبکه‌های غیرمتمرکز در نهایت می‌توانند به یک فناوری همه‌گیر تبدیل شوند و سیستم‌های متمرکز را به طور بالقوه منسوخ کنند؟ با این حال، پذیرش کامل پرداخت‌های غیرمتمرکز با چالش‌هایی روبه‌رو است، همان‌طور که مشکلاتی که السالوادور در جریان آزمایش پرداخت‌های دیجیتالی با آنها مواجه شد، نشان داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته حجم تراکنش‌های بیت کوین از غول پرداخت ویزا پیشی گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.