تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2023 - 6:01
کد خبر : 436

ثبت بهترین عملکرد بیت کوین در ۱۷ هفته گذشته! این رشد قیمتی همچنان ادامه دارد؟

ثبت بهترین عملکرد بیت کوین در ۱۷ هفته گذشته! این رشد قیمتی همچنان ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد کرد و قوی‌ترین عملکرد هفتگی خود را از ماه ژوئن به ثبت رساند. در هفته گذشته، قیمت بیت کوین چندین بار به کانال ۳۰ هزار دلار رسید؛ زیرا بازار به شایعات تایید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات شرکت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد کرد و قوی‌ترین عملکرد هفتگی خود را از ماه ژوئن به ثبت رساند.

در هفته گذشته، قیمت بیت کوین چندین بار به کانال ۳۰ هزار دلار رسید؛ زیرا بازار به شایعات تایید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات شرکت بلک راک واکنش مثبت نشان داد.

بر اساس داده‌های بازار، بیت کوین اکنون در محدوده قیمتی ۳۰،۰۵۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲ درصد رشد دارد.

در این میان، داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که جهش اخیر، بهترین عملکرد بیت کوین از هفته بیست و پنجم سال، در ماه ژوئن بوده است.

در آن دوره، ارزش بیت کوین بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت و پس از آن، این ارز دیجیتال برای ۱۶ هفته عملکرد رضایت‌بخشی نداشت.

در همین حال، بازده ماهانه بیت کوین در اکتبر نیز در آستانه مطابقت با بازدهی آن در ماه ژوئن قرار دارد. قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر ۳٫۹۱ درصد افزایش یافت که نشان‌دهنده بهبود قابل‌توجهی نسبت به افت ۱۱٫۲۹ درصدی آن در ماه آگوست است.

بازدهی بیت کوین در ماه جاری حتی بیشتر شده و به حدود ۱۰٫۰۳ درصد رسیده است که اختلاف کمی با رشد ۱۱٫۹۸ درصدی آن در ماه ژوئن دارد.btc-price-strongest-weekly-performance-juneهمان‌طور که گفته شد، عملکرد مثبت اخیر بیت کوین ارتباط نزدیکی با گمانه‌زنی‌های فزاینده پیرامون تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد ETF اسپات دارد.

در همین راستا، تیم تحقیقاتی K۳۳ پیش‌بینی می‌کند که ارزش بیت کوین می‌تواند در ۱۰۰ روز اول تایید ETF، به بالای ۴۲ هزار دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ثبت بهترین عملکرد بیت کوین در ۱۷ هفته گذشته! این رشد قیمتی همچنان ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.