تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 12:00
کد خبر : 16

شخصی که پایان زمستان رمزارزها را در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد، در مورد آینده سولانا می‌گوید!

شخصی که پایان زمستان رمزارزها را در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد، در مورد آینده سولانا می‌گوید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه سرمایه‌گذاری که به دلیل پیش‌بینی دقیق پایین‌ترین سطح بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 به معروفیت رسید، اکنون نسبت به سولانا (SOL)، رقیب پیشرو اتریوم (ETH) خوش‌بین است. کریس برنیسک، بنیان‌گذار Placeholder Capital و رئیس سابق بخش ارزهای دیجیتال در آرک اینوست (ARK Invest)، دیدگاه مثبت خود را برای سولانا با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرمایه‌گذاری که به دلیل پیش‌بینی دقیق پایین‌ترین سطح بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 به معروفیت رسید، اکنون نسبت به سولانا (SOL)، رقیب پیشرو اتریوم (ETH) خوش‌بین است.

کریس برنیسک، بنیان‌گذار Placeholder Capital و رئیس سابق بخش ارزهای دیجیتال در آرک اینوست (ARK Invest)، دیدگاه مثبت خود را برای سولانا با دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

بورنیسک در پاسخ به فردی که فاش کرد که 75000 دلار در سولانا سرمایه‌گذاری کرده است، اعتقاد خود را بیان کرد که این سرمایه‌گذاری به طور بالقوه می‌تواند به 2 میلیون دلار برسد. پیش‌بینی او بر این فرض استوار است که سولانا می‌تواند دو برابر بیشتر از سقف قبلی خود که در حدود 260 دلار بود رشد داشته باشد. البته برنیسک اذعان می‌کند که این پیش‌بینی ریسک‌هایی نیز دارد.

در زمان نگارش این خبر، سولانا در قیمت 19.61 دلار معامله می‌شود و برای اینکه بتواند به هدف قیمتی 520 دلاری پیش‌بینی‌شده برنیسک برسد، باید حدود 2551 درصد افزایش یابد.

برنیسک همچنین قبلاً پیش‌بینی کرده بود که سولانا در رشد بعدی بازار بهتر از اتریوم عمل خواهد کرد. او عوامل مختلفی از جمله عرضه محصول، عملکرد بهبودیافته، هزینه‌های کمتر، افزایش توان عملیاتی و عدم تبلیغات بیش از حد را به عنوان نشانه‌هایی از شتاب گرفتن چرخه محصول جدید در اکوسیستم سولانا ذکر می‌کند.

علاوه بر این، برنیسک معتقد است که سولانا، همراه با بیت کوین (BTC) و اتریوم، بعید است که در سال 2023 به پایین‌ترین سطح خود برسد. او معتقد است که این ارزهای دیجیتال به روند صعودی بلندمدت خود در دو سال آینده ادامه خواهند داد.

در حالی که این پیش‌بینی‌ها باید در دنیای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال با احتیاط انجام شوند، آن‌ها منعکس‌کننده علاقه و خوش‌بینی فزاینده پیرامون سولانا به‌عنوان یک رقیب بالقوه اتریوم و چشم‌انداز گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال برای آینده هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شخصی که پایان زمستان رمزارزها را در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد، در مورد آینده سولانا می‌گوید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.