تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2024 - 7:40
کد خبر : 576

گوشی مرموز گوگل در گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی مرموز گوگل در گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی مرموز گوگل در گیک‌بنچ ظاهر شد گوگل خودد را برای معرفی گوشی‌های جدیدی در سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند و حالا یک گوشی مرموز این شرکت با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ ظاهر شده است. این گوشی با نام رمزی Tokay در در گیک‌بنچ رویت شده است و دارای ۸ گیگابایت رم با جدیدترین نسخه‌

گوشی مرموز گوگل در گیک‌بنچ ظاهر شد

گوگل خودد را برای معرفی گوشی‌های جدیدی در سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند و حالا یک گوشی مرموز این شرکت با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ ظاهر شده است.

این گوشی با نام رمزی Tokay در در گیک‌بنچ رویت شده است و دارای ۸ گیگابایت رم با جدیدترین نسخه‌ اندروید ۱۴ است.

در تصویر زیر می‌توانید نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این گوشی گوگل را ببینید. تراشه این گوشی یک پردازنده هشت‌هسته‌ای با سرعت کلاک حداکثر ۳.۱۰ گیگاهرتز است.

گوگل

گوگل معمولا برای دستگاه‌هایی که از تراشه‌های یکسان استفاده می‌کنند، اسامی مشابهی انتخاب می‌کند و از آنجائیکه پیکسل ۹ دارای نام رمزی Komodo و پیکسل ۹ پرو دارای نام رمزی Caiman است، به نظر می‌رسد که اسم Tokay متعلق به نسخه‌ سوم سری پیکسل ۹ باشد.

گوگل همچنین خود را برای معرفی گوشی تاشو پیکسل فولد ۲ آماده می‌کند که برخی از مشخصات آن فاش شده است.

گوگل سال گذشته میلادی اولین گوشی تاشو خود را با نام پیکسل فولد معرفی کرد که مجهز به تراشه تنسور G2 بود و طراحی شبیه به گلکسی زد فولد ۵ داشت.

حالا به نظر می‌رسد ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی پیکسل فولد ۲ هستیم که از تراشه تنسور G3 با نام رمزی Zuma بهره خواهد برد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که گوشی پیکسل فولد ۲ به‌ جای تراشه‌ تنسور G3 از تراشه تنسور G4 استفاده کند. چراکه نمونه‌های آزمایشی جدید آن ظاهرا به تراشه‌ تنسور G4 با نام رمزی Zumapro مجهز شده‌اند.

بررسی گوگل پیکسل فولد

البته از آنجائیکه رویداد سخت‌افزاری گوگل در پاییز هر سال برگزار می‌شود، اگر این شرکت بخواهد پیکسل فولد ۲ را در رویداد I/O 2024 در فصل بهار معرفی کند، احتمالا از تراشه تنسور G4 در آن استفاده نخواهد کرد.

طبق اطلاعات امروز، پیکسل فولد ۲ هنوز در مرحله تست‌ اعتبارسنجی مهندسی است و فعلا چندین مرحله تا تولید انبوه فاصله دارد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره سایر مشخصات پیکسل فولد ۲ در دسترس نیست، اما طبق برخی شایعات به نظر می‌رسد که تنسور G4 متشکل از هسته‌های Cortex-X4 و Cortex A720 و Cortex A520 خواهد بود و تولید آن را TSMC بر عهده خواهد داشت.

گفتنی است سال گذشته میلادی، گوشی پیکسل فولد در ابعاد ۱۳۹.۷ در ۷۹.۵ در ۱۲.۱ میلیمتر در حالت بسته و ابعاد ۱۳۹/۷ در ۱۵۸.۷ در ۵.۸ میلیمتر در حالت باز معرفی شد و فقط ۲۸۳ گرم وزن داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.