تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 10:00
کد خبر : 519

اتریوم در مسیر بازگشت؛ آیا قیمت ETH دوباره به ۲ هزار دلار خواهد رسید؟

اتریوم در مسیر بازگشت؛ آیا قیمت ETH دوباره به ۲ هزار دلار خواهد رسید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه اتریوم (ETH) پس از رسیدن به سطح حمایت حیاتی خود در ۱،۵۰۰ دلار، شاهد رشد قابل‌توجهی بوده است. با تجزیه و تحلیل تایم فریم روزانه، شکل‌گیری یک الگوی کف دوقلو در نمودار اتریوم مشاهده می‌شود که یک الگوی برگشتی صعودی است.بر اساس الگوی کف دو قلوی اتریوم، این ارز دیجیتال دو

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم (ETH) پس از رسیدن به سطح حمایت حیاتی خود در ۱،۵۰۰ دلار، شاهد رشد قابل‌توجهی بوده است. با تجزیه و تحلیل تایم فریم روزانه، شکل‌گیری یک الگوی کف دوقلو در نمودار اتریوم مشاهده می‌شود که یک الگوی برگشتی صعودی است.
بر اساس الگوی کف دو قلوی اتریوم، این ارز دیجیتال دو بار سطح حمایتی ۱،۵۰۰ دلار را لمس کرده که نشا‌ن‌دهنده علاقه قوی به خرید در این سطح است.
اتریوم در مسیر بازگشت؛ آیا قیمت ETH دوباره به ۲ هزار دلار خواهد رسید؟بر اساس داده‌های بازار، اتریوم در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱،۶۹۰ دلار معامله می‌شود که طی ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۴ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۸ درصد رشد داشته است.
برای تایید این بهبود و فراهم شدن زمینه برای افزایش بیشتر قیمت، اتریوم باید بر مقاومت حیاتی ۱،۷۴۵ دلار غلبه کند. بسته شدن کندل روزانه بالاتر از این مقاومت می‌تواند باعث رشد بیش از ۵ درصدی قیمت شده و خط گردن الگوی کف دو قلو را به چالش بکشد. صعود قیمت به بالاتر از این خط، تایید محکم‌تری برای بهبود پایدار خواهد بود و مسیر را برای حرکت بالقوه به سوی سطح مهم ۲ هزار دلار هموار خواهد کرد.

در حالی که چشم‌انداز کوتاه‌مدت برای اتریوم صعودی به نظر می‌رسد، توجه به عملکرد قیمت در حدود مقاومت ۱،۷۴۵ دلاری ضروری است. اگر فشار عرضه در این مقاومت افزایش یابد، قیمت ممکن است با عقب‌گرد دیگری مواجه شود که احتمالاً به ادامه روند جانبی منجر خواهد شد. در چنین شرایطی، احتمال آزمایش سطح روانی ۱،۰۰۰ دلار توسط اتریوم وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اتریوم در مسیر بازگشت؛ آیا قیمت ETH دوباره به ۲ هزار دلار خواهد رسید؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.