تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 11:03
کد خبر : 517

عملکرد خیره‌کننده چین لینک در یک هفته گذشته! علت رشد ۴۰ درصدی LINK چیست؟

عملکرد خیره‌کننده چین لینک در یک هفته گذشته! علت رشد ۴۰ درصدی LINK چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه ارز دیجیتال چین لینک (LINK) با رشد بیش از ۴۰ درصدی قیمت خود در یک هفته گذشته، فعالان بازار کریپتو را شگفت‌زده کرده است. در زمان نگارش این خبر، چین لینک با یک رشد روزانه ۱۰ درصدی، در نزدیکی سطح ۱۱ دلار معامله می‌شود. اما علت اصلی این رالی قابل‌توجه چیست؟به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال چین لینک (LINK) با رشد بیش از ۴۰ درصدی قیمت خود در یک هفته گذشته، فعالان بازار کریپتو را شگفت‌زده کرده است. در زمان نگارش این خبر، چین لینک با یک رشد روزانه ۱۰ درصدی، در نزدیکی سطح ۱۱ دلار معامله می‌شود. اما علت اصلی این رالی قابل‌توجه چیست؟
به گزارش یک حساب کاربری متمرکز بر چین لینک با نام ChainlinkGod، تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال اخیرا از راه‌اندازی نسخه ۰٫۲ ویژگی استیکینگ چین لینک در اواخر سال جاری خبر داده که یک توسعه بسیار مورد انتظار در جامعه ارزهای دیجیتال است.

طبق گزارش‌ها، نسخه جدید استیکینگ چین لینک چندین ویژگی جالب توجه را معرفی خواهد کرد، از جمله مکانیسمی که به استیک‌کنندگان اجازه می‌دهد تا وجوه خود را در هر زمان که بخواهند، بدون جریمه برداشت کنند. به این ترتیب، محیطی انعطاف‌پذیرتر و کاربرپسندتر برای معامله‌گران ایجاد خواهد شد.
علاوه بر این، معرفی معماری ماژولار، درها را به روی گسترش و نوآوری مستمر باز خواهد کرد که از سازگاری این پلتفرم با تقاضاهای در حال تحول بازار اطمینان می‌دهد.
با توجه به این تغییرات نوآورانه، اکنون همه نگاه‌ها به چین لینک دوخته شده و فعالان بازار این سوال را مطرح می‌کنند که آیا LINK همچنان به روند صعودی چشمگیر خود ادامه خواهد داد یا خیر.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته عملکرد خیره‌کننده چین لینک در یک هفته گذشته! علت رشد ۴۰ درصدی LINK چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.