تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 3:56
کد خبر : 461

رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد

رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد

رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد هرچند که در حال حاضر شایعات ضد و نقیضی در مورد احتمال برگزاری یا عدم برگزاری رویداد ماه اکتبر اپل به گوش می‌رسد اما حالا مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تایید کرده است که این رویداد در همین ماه برگزار خواهد شد و

رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد

هرچند که در حال حاضر شایعات ضد و نقیضی در مورد احتمال برگزاری یا عدم برگزاری رویداد ماه اکتبر اپل به گوش می‌رسد اما حالا مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تایید کرده است که این رویداد در همین ماه برگزار خواهد شد و در جریان آن شاهد معرفی نسخه‌ی جدید آیمک خواهیم بود. ظاهراً این اطلاعات از منابع نزدیک به شرکت اپل به دست آمده است.

مطالب مرتبط:

  • معرفی اپل ایرتگ ۲ ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد
  • اپل دستگاه جدیدی برای به‌روزرسانی نرم‌افزاری بی‌سیم آیفون در فروشگاه توسعه داده است

گورمن همچنین با اشاره به موجودی فعلی مک بوک‌ها در خرده‌فروشی‌ها، ادعا می‌کند که اپل در رویداد ماه اکتبر از نسخه‌ی جدید مک بوک پرو و مک بوک‌ پروی ۱۳ اینچی جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد، علاوه بر این موضوع، ظاهراً اپل قصد دارد گزارش مالی سه‌ماهه‌ی قبلی خود را نیز به جای اکتبر در ماه نوامبر منتشر کند و همین موضوع نشان می‌دهد که این شرکت برای ماه اکتبر برنامه‌هایی را در نظر گرفته است. گورمن پیش‌بینی می‌کند که رویداد یادشده در تاریخ ۳۰ یا ۳۱ اکتبر برگزار خواهد شد.
آیمک ۲۴ اینچی M۱ در ماه آوریل ۲۰۲۱ عرضه شد و از آن زمان تاکنون نسخه‌ی جدیدی از آن معرفی نشده است. همین موضوع احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی ریفرش این دستگاه را افزایش می‌دهد. گفته می‌شود که نسخه‌ی ریفرش مک بوک پرو ۱۳ اینچی M۲، که در ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شده بود، نیز در رویداد ماه اکتبر اپل معرفی خواهد شد.

منبع: Engadget

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.