تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 11:00
کد خبر : 20

چهار رمزارزی که تحلیل‌گر برجسته برای خرید توصیه می‌کند، کدام هستند؟

چهار رمزارزی که تحلیل‌گر برجسته برای خرید توصیه می‌کند، کدام هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرپا، تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، اخیراً تحلیل‌هایی را در مورد چندین رمزارز به اشتراک گذاشته است و نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی این توکن‌ها و مسیرهای بالقوه آن‌ها در آینده ارائه داده است. چین لینک (LINK) چین لینک (LINK) علی‌رغم شهرت خود به عنوان یک بازیگر قوی در فضای زیرساخت ارزهای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرپا، تحلیل‌گر بازار ارزهای دیجیتال، اخیراً تحلیل‌هایی را در مورد چندین رمزارز به اشتراک گذاشته است و نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی این توکن‌ها و مسیرهای بالقوه آن‌ها در آینده ارائه داده است.

چین لینک (LINK)

چین لینک (LINK) علی‌رغم شهرت خود به عنوان یک بازیگر قوی در فضای زیرساخت ارزهای دیجیتال، از ماه می سال 2022 در بازه‌ای بین 9.33 تا 5.53 دلار معامله می‌شود. شرپا پیشنهاد می‌کند که اگرچه چین لینک ممکن است ابزار ایده‌آلی برای معامله و ترید نباشد، اما می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت مناسب باشد.

او با پیش‌بینی ارزش‌گذاری بالاتر در آینده، توصیه می‌کند چین لینک را بخرید و آن را برای شش ماه یا بیشتر نگه دارید. در حال حاضر، چین لینک با قیمت 6.28 دلار معامله می شود.

آوالانچ (AVAX)

تجزیه و تحلیل شرپا نشان می‌دهد که آوالانچ (AVAX) در حال آزمایش مجدد سطح حمایتی خود در محدوده 9.82 دلار است.

علی‌رغم سقوط بازار در هفته‌های گذشته، او پیش‌بینی می‌کند که برخی از پروژه‌های لایه 1 مانند آوالانچ ممکن است شاهد افزایش ارزش‌گذاری در سال آینده باشند. در حال حاضر قیمت آوالانچ 10.07 دلار است.

فانتوم (FTM)

فانتوم (FTM)، یک پلتفرم قرارداد هوشمند، پس از رسیدن به سطح 0.202 دلار، قیمتی که آخرین بار تقریباً یک سال پیش آن را لمس کرده بود، روند بازگشتی را نشان داده است. قیمت فعلی فانتوم 0.203 دلار است و تجزیه و تحلیل نمودار شرپا احتمال جهش از این سطح را نشان می‌دهد.

رول ‌بیت (RLB)

رول ‌بیت (RLB)، افزایش شگفت‌انگیزی را در ارزش خود تجربه کرده است و از 0.0189 دلار در 11 ژوئن به 0.154 دلار در زمان نگارش این خبر رسیده است. این رمزارز افزایش قابل توجه 714 درصدی را نشان می‌دهد.

با این حال، شرپا همچنان در مورد رول‌بیت محتاط است و در مورد چشم انداز آن ابراز تردید می‌کند. او پیش‌بینی می‌کند که رول بیت ممکن است به زودی آزمایش مجدد سطوح حمایتی در 0.135 دلار یا حتی پایین‌تر، یعنی در محدوده 0.126 دلار، را ارائه دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چهار رمزارزی که تحلیل‌گر برجسته برای خرید توصیه می‌کند، کدام هستند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.