تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 15:35
کد خبر : 144

خودروی لوتوس امیا عملکرد سوپراسپرت الکتریکی برای چهار نفر به ارمغان می آورد

خودروی لوتوس امیا عملکرد سوپراسپرت الکتریکی برای چهار نفر به ارمغان می آورد

خودروی لوتوس امیا عملکرد سوپراسپرت الکتریکی برای چهار نفر به ارمغان می آورد شرکت لوتوس به عنوان خودروساز مطرح بریتانیایی از سدان چهارنفره جدید امیا (Emeya) رونمایی کرد. این شرکت که زمانی به خاطر معرفی خودروهای اسپرت سبک معروف بود حالا جزوی از شرکت جیلی است. امیا یک سدان الکتریکی است که به راحتی چهار

خودروی لوتوس امیا عملکرد سوپراسپرت الکتریکی برای چهار نفر به ارمغان می آورد

شرکت لوتوس به عنوان خودروساز مطرح بریتانیایی از سدان چهارنفره جدید امیا (Emeya) رونمایی کرد. این شرکت که زمانی به خاطر معرفی خودروهای اسپرت سبک معروف بود حالا جزوی از شرکت جیلی است.

امیا یک سدان الکتریکی است که به راحتی چهار نفر را در خود جای می‌دهد و می‌تواند با یکبار شارژ باتری ۱۰۲ کیلووات ساعتی خود تا ۳۰۰ مایل را طی کند.

این مسافت برای خودرویی که حداکثر ۹۰۵ اسب بخار قدرت دارد بسیار عالی است و سرعت آن در کمتر از ۲.۸ ثانیه از ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد که واقعا سریع است.این خودرو ظاهرا قرار است در سال ۲۰۲۴ وارد مرحله تولید شود و باید ببینیم میزان اقبال مشتریان یه آن چقدر خواهد بود.

لوتوس می‌خواهد در بازار خودروهای الکتریکی حضور بیشتری داشته باشد. امیا دومین خودرو از سه خودروی الکتریکی این شرکت خواهد بود که در چهار سال آینده معرفی می‌شوند. این سه خودرو شامل یک خودروی اسپرت، یک سدان کوپه و یک شاسی بلند دیگر می‌شوند. شاسی بلند کراس اوور Eletre سال گذشته با ظرفیت باتری بیش از ۱۰۰ کیلووات‌ساعت و توان ۶۰۰ اسب بخار معرفی شد.

طبق گزارش Motor1، لوتوس در سال ۲۰۲۲ فقط ۵۷۶ خودرو فروخته که در مقایسه با سال قبل ۶۲ درصد کاهش داشته است. این شرکت همچنین در سال گذشته ۱۴۵.۱ میلیون پوند ضرر کرده و حتی ممکن است بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.