تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 11:04
کد خبر : 381

یوتیوب روی یک ابزار هوش مصنوعی کار می کند که به شما اجازه می‌دهد مانند هنرمند موردعلاقه خود آواز بخوانید

یوتیوب روی یک ابزار هوش مصنوعی کار می کند که به شما اجازه می‌دهد مانند هنرمند موردعلاقه خود آواز بخوانید

یوتیوب روی یک ابزار هوش مصنوعی کار می کند که به شما اجازه می‌دهد مانند هنرمند موردعلاقه خود آواز بخوانید این‌روزها فناوری هوش مصنوعی سروصدای زیادی به پا کرده است و شرکت‌های زیادی وارد این حوزه شدند. متا به‌تازگی دستیار هوش مصنوعی خود را برای پیدا کردن خانه در اینستاگرام، فیس بوک و واتساپ معرفی

یوتیوب روی یک ابزار هوش مصنوعی کار می کند که به شما اجازه می‌دهد مانند هنرمند موردعلاقه خود آواز بخوانید

این‌روزها فناوری هوش مصنوعی سروصدای زیادی به پا کرده است و شرکت‌های زیادی وارد این حوزه شدند. متا به‌تازگی دستیار هوش مصنوعی خود را برای پیدا کردن خانه در اینستاگرام، فیس بوک و واتساپ معرفی کرده است. گوگل نیز چت‌بات هوش مصنوعی بارد را را ارائه کرده و گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو vh با قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی عرضه کرده است. اما به نظر می‌رسد غول فناوری دنیا fi همین جا متوقف نخواهد شد.

طبق یک گزارش، یوتیوب در حال توسعه ابزار هوش مصنوعی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا صدای خود را برای تقلید از هنرمندان مشهور تغییر دهند. بلومبرگ گزارش داده است که یوتیوب با شرکت‌های موسیقی تماس گرفته تا درباره دریافت حقوق آهنگ‌ها برای آموزش این ابزار مذاکره کند.

این ابزار به کاربران کمک خواهد کرد تا صدای خود را با استفاده از صدای هنرمندان مشهور ضبط کنند. البته به نظر می رسد هنوز شرکت‌های بزرگ موسیقی با تقاضای یوتیوب موافقت نکرده‌اند و مذاکرات ادامه دارد.

صنعت موسیقی در عین‌حال که هوش مصنوعی را یک فناوری خوب می‌داند، اما آن را یک تهدید بالقوه نیز تلقی می‌کند. در گذشته، این صنعت با چالش‌هایی در این زمینه مواجه بوده است که پذیرش هوش مصنوعی را کمی سخت‌تر کرده است. با این حال، بسیاری از هنرمندان به ظرفیت‌های این فناوری واقف هستند.

یوتیوب اخیرا قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی معرفی کرد که از آن جمله می توان به قابلیت جستجو از طریق صدا یا آهنگ اشاره کرد..

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.