تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 12:10
کد خبر : 447

اینستاگرام در اندروید قابلیت تم پویا را دریافت می‌کند

اینستاگرام در اندروید قابلیت تم پویا را دریافت می‌کند

اینستاگرام در اندروید قابلیت تم پویا را دریافت می‌کند سال گذشته، اندروید ۱۳ به خاطر پشتیبانی از تم پویا برای آیکون‌ها مورد توجه زیادی قرار گرفت. هدف این قابلیت، شخصی سازی صفحه هوم با توجه به ترجیحات کاربر است. پس از آن، چندین اپلیکیشن برای اولین بار از این قابلیت استفاده کردند. با این حال،

اینستاگرام در اندروید قابلیت تم پویا را دریافت می‌کند

سال گذشته، اندروید ۱۳ به خاطر پشتیبانی از تم پویا برای آیکون‌ها مورد توجه زیادی قرار گرفت. هدف این قابلیت، شخصی سازی صفحه هوم با توجه به ترجیحات کاربر است. پس از آن، چندین اپلیکیشن برای اولین بار از این قابلیت استفاده کردند. با این حال، برخی اپلیکیشن‌های اجتماعی مانند اینستاگرام آن را ارائه نکردند.

حالا به نظر می رسد قابلیت تم پوبا برای آیکون‌ها در اینستاگرام اجباری خواهد شد. متاسفانه متا به عنوان شرکت مادر اینستاگرام، پشتیبانی از این قابلیت را تاکنون ارائه نکرده است. اما میشال رحمان متخصص اندروید فاش کرده است که اندروید v307.0.0.0.30 دارای قابلیت اجباری تم پویا است.

اینستاگرام

متا هنوز اظهارنظری در این باره نکرده است اما سایر اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی مانند ردیت، ایکس و لینکدین قبلا این تم پویا را دریافت کرده‌اند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این قابلیت چه زمان در دسترس کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرد.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.