تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2023 - 9:30
کد خبر : 424

افزایش جست‌وجو برای ETF اسپات بیت کوین در گوگل! تأثیر آن بر قیمت BTC چگونه خواهد بود؟

افزایش جست‌وجو برای ETF اسپات بیت کوین در گوگل! تأثیر آن بر قیمت BTC چگونه خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه جست‌وجوهای گوگل و هیجانات پیرامون تأیید احتمالی یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، در بین عموم مردم و سرمایه‌گذاران خرد در حال افزایش است. طبق داده‌های Google Trends، این هفته اوج امتیاز ۱۰۰ برای جست‌وجوی جهانی عبارت «ETF اسپات بیت کوین» در یک دوره پنج‌ساله

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جست‌وجوهای گوگل و هیجانات پیرامون تأیید احتمالی یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، در بین عموم مردم و سرمایه‌گذاران خرد در حال افزایش است.

طبق داده‌های Google Trends، این هفته اوج امتیاز ۱۰۰ برای جست‌وجوی جهانی عبارت «ETF اسپات بیت کوین» در یک دوره پنج‌ساله ثبت شد که نشان‌دهنده بالاترین سطح علاقه در میان کاربران است.

امتیاز جست‌وجو برای «ETF بیت کوین» نیز به ۳۹ افزایش یافته که بالاترین سطح از زمان راه‌اندازی ETF مبتنی بر معاملات آتی ProShares از دو سال پیش است.

افزایش جست‌وجوها نشان می‌دهد که افراد بیشتری به طور فعال به دنبال اطلاعاتی در مورد این محصولات مالی هستند که می‌تواند بر ارزش بازار بیت کوین تأثیر بگذارد.

پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مهلتش را برای اعتراض به یک شکست قانونی قابل‌توجه از دست داد، بازیگران بازار نسبت به تصویب یک ETF اسپات بیت کوین در اوایل سال آینده توسط SEC خوشبین‌تر شدند.

پیش‌بینی‌ برای تایید احتمالی یک ETF اسپات حدود سه ماه پیش شدت گرفت؛ زمانی که شرکت‌های مالی بزرگی مانند BlackRock، درخواست‌های خود را برای آن ارائه کردند.

به طور خلاصه، تقاضای فزاینده برای ETFهای اسپات بیت کوین، نشانه‌ توسعه دارایی‌های دیجیتال و نحوه ادغام آنها در بازارهای مالی سنتی است.

با حمایت قابل‌توجه سهامداران مهم و چشم‌انداز نظارتی که به سرعت از این نوآوری‌ها استقبال می‌کند، آینده ETFهای اسپات بیت کوین روشن است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش جست‌وجو برای ETF اسپات بیت کوین در گوگل! تأثیر آن بر قیمت BTC چگونه خواهد بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.