تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فوریه 2024 - 8:21
کد خبر : 566

ویندوز ۱۱ یک قابلیت جذاب هوش مصنوعی برای گیمرها ارائه می‌کند

ویندوز ۱۱ یک قابلیت جذاب هوش مصنوعی برای گیمرها ارائه می‌کند

ویندوز ۱۱ یک قابلیت جذاب هوش مصنوعی برای گیمرها ارائه می‌کند مایکروسافت خود را برای عرضه آپدیت بزرگ ۲۴H2 برای ویندوز ۱۱ آماده می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که این آپدیت دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی خواهد بود. طبق اطلاعاتی که از آخرین بیلد پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به دست آمده، یکی از این قابلیت‌ها

ویندوز ۱۱ یک قابلیت جذاب هوش مصنوعی برای گیمرها ارائه می‌کند

مایکروسافت خود را برای عرضه آپدیت بزرگ ۲۴H2 برای ویندوز ۱۱ آماده می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که این آپدیت دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که از آخرین بیلد پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به دست آمده، یکی از این قابلیت‌ها قادر خواهد بود به کمک هوش مصنوعی رزولوشن تصاویر را افزایش دهد.

بر اساس گزارش امروز، بیلد ۲۶۰۵۲ ویندوز ۱۱ دارای قابلیت جدیدی به نام Super Resolution است که به‌طور خودکار می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی به اجرای روان‌تر و پرجزئیات‌تر بازی‌ها کمک کند. این قابلیت در جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به یخش System > Display > Graphics اضافه شده است.

ویندور ۱۱

قابلیت جدید ویندوز ۱۱ درواقع عملکردی شبیه به DLSS انویدیا، FSR ای‌ام‌دی و XeSS اینتل خواهد داشت که اجازه خواهد داد گیمرها خروجی بهتری از کارت گرافیک بگیرند.

این قابلیت، تصاویر را با رزولوشن پایین‌تر رندر خواهد کرد و سپس اندازه آن‌ها را به کمک هوش مصنوعی افزایش خواهد داد.

آپدیت بعدی ویندوز با نام رمزی Hudson Valley در حال توسعه است و اواخر سال جاری میلادی با نام ۲۴H2 منتشر خواهد شد. طبق برخی گزارش‌ها، این آپدیت برخلاف به‌روزرسانی ۲۳H2، یک آپدیت بزرگ‌ خواهد بود که علاوه بر بهبود عملکرد و امنیت سیستم‌عامل، تمرکز ویژه‌ای روی هوش مصنوعی خواهد داشت.

این آپدیت احتمالا به هوش مصنوعی کوپایلت پیشرفته مجهز خواهد شد که تجربه کاربری ویندوز را با هوش مصنوعی ادغام خواهد کرد و باعث افزایش بهره‌وری برنامه‌ها، جستجوها و موارد دیگر خواهد شد.

علاوه بر این،یکی از قابلیت‌هایی که در آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ ارائه خواهد شد امکان استفاده از قلم‌های دیجیتال برای نوشتن متن است.همچنین برای سازگاری ویندوز ۱۱ با قانون جدید DMA اروپا، کاربران امکان حذف برنامه‌های پیش‌نصب‌ بیشتری را در این سیستم‌عامل خواهند داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.