تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 11:22
کد خبر : 379

شارژ سریع و برد ۵۰۰ مایلی خودروی Lucid Gravity می تواند تغییردهنده بازی در ایالات متحده باشد

شارژ سریع و برد ۵۰۰ مایلی خودروی Lucid Gravity می تواند تغییردهنده بازی در ایالات متحده باشد

شارژ سریع و برد ۵۰۰ مایلی خودروی Lucid Gravity می تواند تغییردهنده بازی در ایالات متحده باشد شرکت لوسید موتورز تاریخ معرفی شاسی بلند Lucid Gravity را اعلام کرد. این خودرو قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شود. لوسید خودروی سدان Lucid Air را در سال ۲۰۲۱ عرضه

شارژ سریع و برد ۵۰۰ مایلی خودروی Lucid Gravity می تواند تغییردهنده بازی در ایالات متحده باشد

شرکت لوسید موتورز تاریخ معرفی شاسی بلند Lucid Gravity را اعلام کرد. این خودرو قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شود. لوسید خودروی سدان Lucid Air را در سال ۲۰۲۱ عرضه کرد و حالا به نظر می رسد که این شرکت استراتژی نامگذاری خودروهای خود را با موضوع طبیعت ادامه می‌دهد؛ ابتدا «هوا» و حالا «گرانش».

به نظر می‌رسد طراحی Gravity شبیه به برادر سدان خود Lucid Air خواهد بود اما چیزی که توجه ما را به خودش جلب کرده زمان تولید Gravity، یعنی اواخر سال ۲۰۲۴ است. از انجائیکه Lucid Air حدودا ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه فروخته است، خودروی Gravity که یک شاسی بلند است، می‌تواند برای مشتریان جذاب‌تر باشد و آن را تبدیل به نجات‌دهنده عملکرد متوسط Lucid Air کند.

به نظر می‌رسد Lucid Gravity با خودروهایی مثل Mercedes-Benz EQS, BMW iX و Rivian R1S رقابت خواهد کرد. اما برگ برنده این خودرو در این رقابت احتمالا برد و قابلیت شارژ سریع آن خواهد بود. Lucid Air در حال حاضر دارای برد بیش از ۵۰۰ مایل است و اگر Gravity بتواند به این عدد نزدیک شود، می‌تواند بازی را تغییر دهد.

مشخصات این خودرو هنوز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که از سیستم چهار چرخ متحرک دو یا سه موتوره، شارژ سریع DC پیشرفته لوسید بهره خواهد برد.

البته یک سوال مهم وجود دارد و آن اینکه آیا درگاه شارژ آن از نوع CCS1 خواهد بود یا NACS؟ با توجه به اینکه این مدل اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود که از فناوری NACS استفاده کند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.