تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فوریه 2024 - 11:29
کد خبر : 564

منتظر یک گوشی تیتانیومی از شیائومی باشید

منتظر یک گوشی تیتانیومی از شیائومی باشید

منتظر یک گوشی تیتانیومی از شیائومی باشید به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد برای رقابت با اپل و سامسونگ یک گوشی تیتانیومی بسازد. این گوشی در مراسمی که اوایل اسفند برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. طبق گزارش امروز، شیائومی می‌خواهد به همراه گوشی شیائومی ۱۴ اولترا یک نسخه‌ی ویژه تیتانیومی از آن عرضه کند که

منتظر یک گوشی تیتانیومی از شیائومی باشید

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد برای رقابت با اپل و سامسونگ یک گوشی تیتانیومی بسازد. این گوشی در مراسمی که اوایل اسفند برگزار می‌شود معرفی خواهد شد.

طبق گزارش امروز، شیائومی می‌خواهد به همراه گوشی شیائومی ۱۴ اولترا یک نسخه‌ی ویژه تیتانیومی از آن عرضه کند که مقاومت بالایی خواهد داشت.

شیائومی قبلا یک نسخه‌‌ تیتانیومی از گوشی شیائومی ۱۴ پرو در بازار چین عرضه کرده بود که متاسفانه در بازار جهانی ارائه نشد. حالا این شرکت ممکن است نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۴ اولترا را در بازار جهانی عرضه کند.

طبق اطلاعاتی که فاش شده، قیمت شیائومی ۱۴ اولترا به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، نیمه‌هادی‌ها و همچنین به خاطر قابلیت‌های جدیدی که به آن اضافه خواهد شد، قیمت بالاتری نسبت‌ به مدل قبلی خود یعنی شیائومی ۱۳ اولترا خواهد داشت.

شیائومی ۱۴ اولترا

شیائومی ۱۴ اولترا علاوه بر مشخصات رده‌بالا دارای بازطراحی کاملا جدید و قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها، هزینه مواد اولیه شیائومی ۱۴ اولترا، حدود ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی خواهد بود و در حالیکه قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در حال حاضر ۱۶۰۰ دلار است انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا قیمتی بالاتر از ۱۷۰۰ دلار داشته باشد.

همچنین یک گزارش جدید فاش کرده که شیائومی ۱۴ اولترا از یک دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. طبق این گزارش، گوشی پرچمدار آینده شیائومی در دو نسخه با دوربین سلفی زیر نمایشگر و با دوربین سلفی معمولی معرفی خواهد شد.

شیائومی ۱‌۴ اولترا است اخیرا در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۲۳۳۶ و ۶۸۳۷ را کسب کرده بود.

گفته می‌شود این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.