تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 8:01
کد خبر : 194

ترکیب رنگ بندی گلکسی S23 FE فاش شد

ترکیب رنگ بندی گلکسی S23 FE فاش شد

ترکیب رنگ بندی گلکسی S23 FE فاش شد اطلاعات مربوط به گوشی گلکسی S23 FE در طی چند هفته‌ی گذشته به بیرون درز پیدا کرده بود و حالا امروز تصویری از این گوشی فاش شده که ترکیب رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. مطالب مرتبط: گلکسی S23 FE تائیدیه TENAA را دریافت کرد گلکسی S23 FE

ترکیب رنگ بندی گلکسی S23 FE فاش شد

اطلاعات مربوط به گوشی گلکسی S23 FE در طی چند هفته‌ی گذشته به بیرون درز پیدا کرده بود و حالا امروز تصویری از این گوشی فاش شده که ترکیب رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

  • گلکسی S23 FE تائیدیه TENAA را دریافت کرد
  • گلکسی S23 FE سامسونگ در آمریکا با تراشه اسنپداگون ۸ نسل ۱ عرضه می شود

بر اساس تصویر منتشرشده، گلکسی S23 FE در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. شما در تصویر زیر می‌توانید طراحی این گوشی را نیز مشاهده کنید. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد چه زمانی این گوشی را به بازار عرضه کند و تصویر فاش‌شده نیز به این موضوع اشاره‌ای نداشته است.

گلکسی S23 FE

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، گلکسی S23 FE در برخی کشورها با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و در سایر کشورها نیز به همراه پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ روانه‌ی بازار می‌شود. این گوشی همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد. انتظار می‌رود که پرچمدار اقتصادی سامسونگ با قیمت مناسبی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

منبع: Wccftech

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.