تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اکتبر 2023 - 9:00
کد خبر : 426

میلیونی شدن قیمت یک رمزارز پس از توکن‌سوزی ۹۹ درصدی آن خبرساز شد! ماجرا چیست؟

میلیونی شدن قیمت یک رمزارز پس از توکن‌سوزی ۹۹ درصدی آن خبرساز شد! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در تاریخ ۲۰ اکتبر، هیدن آدامز، بنیان‌گذار صرافی یونی سواپ (Uniswap)، بیش از ۹۹ درصد از عرضه ارز دیجیتال های کوین (HayCoin) با نماد اختصاری HAY، را به دلیل نگرانی در مورد روند قیمتی این توکن سوزاند. ارز دیجیتال های کوین پنج سال پیش و قبل از انتشار پروتکل غیرمتمرکز یونی‌سواپ،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در تاریخ ۲۰ اکتبر، هیدن آدامز، بنیان‌گذار صرافی یونی سواپ (Uniswap)، بیش از ۹۹ درصد از عرضه ارز دیجیتال های کوین (HayCoin) با نماد اختصاری HAY، را به دلیل نگرانی در مورد روند قیمتی این توکن سوزاند.

ارز دیجیتال های کوین پنج سال پیش و قبل از انتشار پروتکل غیرمتمرکز یونی‌سواپ، توسط هیدن آدامز به صورت آزمایشی ایجاد شد. او یک استخر نقدینگی آزمایشی کوچک را با بخش بسیار کوچکی از مجموع عرضه توکن‌ HAY ایجاد کرد و بیش از ۹۹.۹ درصد از توکن‌ها را در کیف پول خود نگه داشت.

هیدن در مورد توکن HAY می‌گوید:

در طول این سال‌ها، تعداد اندکی از افراد به این توکن توجه می‌کردند و بیشتر به عنوان یک شوخی در نظر گرفته می‌شد. من بسیار متعجب شدم که در هفته گذشته، افراد مقادیر قابل‌توجهی از این توکن را خرید و فروش می‌کنند و مانند یک میم‌کوین مورد توجه قرار گرفته است. بسیار متعجب شدم. دنیای کریپتو گاهی می‌تواند بسیار عجیب باشد.

وی افزود:

من از داشتن تقریباً کل عرضه توکنی که مردم در مورد قیمت آن پیش‌بینی می‌کنند، احساس ناراحتی می‌کنم، بنابراین تصمیم گرفتم تمام مبلغ موجود در کیف پولم را بسوزانم.

بر اساس اطلاعاتی که آدام منتشر کرد، حدود ۶۵۰ میلیارد دلار توکن HAY سوزانده شده است.

هنگامی که یک توکن سوزانده می‌شود، برای همیشه از گردش خارج می‌شود. اما از آنجایی که این اقدام، مقدار واحدهای موجود را کاهش می‌دهد، اثرات قابل‌توجهی را نیز بر قیمت آنها ایجاد می‌کند.

بر اساس داده‌های وبسایت CoinGecko، در زمان نگارش این خبر توکن HAY با قیمت ۳,۸۶۷,۸۱۹ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۵ درصد رشد است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

uniswap-hayden-adams-burns-650b-haycoin-speculatio

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند.

نوشته میلیونی شدن قیمت یک رمزارز پس از توکن‌سوزی ۹۹ درصدی آن خبرساز شد! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.