تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 10:00
کد خبر : 311

پیش‌بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ ۲۰۲۴ توسط مدیرعامل بایننس!

پیش‌بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ ۲۰۲۴ توسط مدیرعامل بایننس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، شمارش معکوس هاوینگ بیت کوین را به صفحه اصلی خود اضافه کرده است. در این میان، چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس نیز در اظهارات اخیر خود، به پیش‌بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ ۲۰۲۴ پرداخته است.به گفته ژائو، در صورتی که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، شمارش معکوس هاوینگ بیت کوین را به صفحه اصلی خود اضافه کرده است. در این میان، چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس نیز در اظهارات اخیر خود، به پیش‌بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ ۲۰۲۴ پرداخته است.
به گفته ژائو، در صورتی که بیت کوین چرخه‌های قیمتی قبلی خود را تکرار کند، ممکن است شاهد چندین رکورد تاریخی جدید باشد. ژائو با اقتباس از تجربه خود در سه هاوینگ بیت کوین در گذشته، می‌گوید که پس از هاوینگ، قیمت بیت کوین لزوماً یک شبه افزایش نمی‌یابد، با این حال، در سال بعد از اجرای هاوینگ، قیمت بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند به بالاترین سطح تاریخی خود برسد.

در میان هیاهویی که در مورد هاوینگ بیت کوین وجود دارد، اخیرا گمانه‌زنی‌هایی هم مطرح شده مبنی بر اینکه، هاوینگ آتی ممکن است زودتر از زمان تعیین‌شده انجام شود. این حدس و گمان تا حدی به دلیل افزایش هش ریت بیت کوین یا تلاش محاسباتی مورد استفاده برای ایمن‌سازی شبکه، تقویت شده است.
با این حال، لازم به ذکر است که الگوریتم بیت کوین به گونه‌ای طراحی شده که برای جلوگیری از تغییرات قابل‌توجه در جدول زمانی هاوینگ، سختی استخراج را بر اساس عوامل خارجی مختلف تنظیم کند. به این ترتیب، می‌توان اطمینان حاصل کرد که بلاک‌های شبکه بیت کوین تقریباً هر ۱۰ دقیقه یک بار استخراج می‌شوند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش‌بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ ۲۰۲۴ توسط مدیرعامل بایننس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.