تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 9:56
کد خبر : 391

واتساپ امکان استفاده از دو حساب کاربری در یک گوشی را فراهم کرد

واتساپ امکان استفاده از دو حساب کاربری در یک گوشی را فراهم کرد

واتساپ امکان استفاده از دو حساب کاربری در یک گوشی را فراهم کرد واتساپ، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب شرکت متا، سرانجام قابلیت پشتیبانی از دو حساب کاربری مختلف را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرد. این یعنی کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به تعویض گوشی خود یا استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث، از دو حساب کاربری مختلف

واتساپ امکان استفاده از دو حساب کاربری در یک گوشی را فراهم کرد

واتساپ، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب شرکت متا، سرانجام قابلیت پشتیبانی از دو حساب کاربری مختلف را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرد. این یعنی کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به تعویض گوشی خود یا استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث، از دو حساب کاربری مختلف روی یک گوشی هوشمند استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

  • واتساپ روی نوار پاسخ سریع برای پاسخ‌های سریع‌تر به تصاویر، ویدیوها و GIFها کار می‌کند
  • بازطراحی بزرگ واتساپ در آخرین نسخه بتا رویت شد

این ویژگی مدتی است که به صورت بتا در دسترس قرار داشته اما اکنون به کانال پایدار واتساپ منتقل شده است. برای استفاده از این ویژگی، به یک خط و سیم کارت دیگر یا گوشی‌ هوشمندی که همزمان از چند سیم کارت پشتیبانی می‌کند نیاز خواهید داشت. حتی اگر سیم کارت دوم شما در دستگاه دیگری باشد، باز هم تا زمانی که بتوانید کد امنیتی ورود به سیستم را دریافت کنید، می‌توانید حساب کاربری دوم واتساپ خود را راه‌اندازی کنید.

واتساپ

برای راه‌اندازی حساب کاربری دوم، به تنظیمات واتساپ بروید، روی فلش کنار نام خود کلیک کرده، گزینه‌ی «Add account» را انتخاب کرده و سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید. به‌گفته‌ی واتساپ، شما می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی و اعلان‌های خود را برای هر دو حساب بهط‌ور جداگانه کنترل کنید.

این ویژگی مهمی برای واتساپ به حساب می‌آید چرا که نیاز کاربران به حمل دو گوشی هوشمند یا استفاده از ویژگی کلون اپلیکیشن‌ها را از بین خواهد برد. قابلیت جدید واتساپ همچنین برای کاربرانی که شماره تلفن جداگانه‌ای برای استفاده‌ی کاری یا شخصی دارند، مفید خواهد بود.

منبع: Gizmochina

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.