تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 13:45
کد خبر : 253

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 2 دقیقه اوام‌پی فینکس صرافی اوام‌پی فینکس از آخرین نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرد. بنا بر گفته این صرافی در این نسخه تغییراتی از جمله، اضافه شدن ربات اسپات‌گرید، افزایش سرعت اپلیکیشن و بهبود رابط کاربری در اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. بیت۲۴ پلتفرم خرید و فروش بیت۲۴ اعلام کرد که ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوام‌پی فینکس

صرافی اوام‌پی فینکس از آخرین نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرد. بنا بر گفته این صرافی در این نسخه تغییراتی از جمله، اضافه شدن ربات اسپات‌گرید، افزایش سرعت اپلیکیشن و بهبود رابط کاربری در اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

بیت۲۴

پلتفرم خرید و فروش بیت۲۴ اعلام کرد که ارز پلى زپ (PZP) به لیست رمز ارزهای این صرافی اضافه شده است.

ارز پلاس

همگام با بازارهای جهانی، ارز محبوب پرپچوال (PERP) به ارزپلاس اضافه شد. کاربران این صرافی می‌توانند از این پس در بخش معامله سریع، این ارز محبوب را خرید و فروش کنند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

راستین

صرافی راستین اعلام کرد که کاربران این صرافی می‌توانند برای افزایش امنیت حساب کاربری شناسه ۲ عاملی را برای حساب کاربری خود فعال کنند و با استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر Google Authenticator امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهند.

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس مدعی شد که با اضافه شدن ویژگی خرید تعهدی و قابلیت استفاده از ضریب، معاملات تعهدی در این صرافی کامل شده است. کاربران این صرافی می‌توانند تا ضریب ۵ را در معاملات خود لحاظ کنند. ویژگی خرید تعهدی و ضریب روی خرید تعهدی هم‌اکنون در اختیار کاربران منتخب این صرافی قرار گرفته است و به زودی در دسترس تمام کاربران خواهد بود.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

تبدیل

صرافی تبدیل اعلام کرد که کاربران این صرافی از این پس می‌توانند برای استفاده از قابلیت معامله تعهدی علاوه بر اپلیکیشن موبایل از وب‌سایت این صرافی نیز استفاده کنند. کاربران این صرافی می‌توانند با استفاده از اهرم ۱۰ به خرید و فروش ۱۳ ارز دیجیتال در صرافی تبدیل بپردازند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ شهریور ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.