تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 11:30
کد خبر : 18

تحلیلی بر قیمت شیبا اینو، زنگ خطر برای میم کوین محبوب به صدا درآمد!

تحلیلی بر قیمت شیبا اینو، زنگ خطر برای میم کوین محبوب به صدا درآمد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوبی که از اواسط ژوئن تا اواسط اوت افزایش خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، با کاهش به پایین‌ترین سطح خود در دسامبر 2022، در موقعیتی چالش برانگیز قرار گرفته است و در زمان نگارش این خبر در قیمت 0.00000765 دلار در حال معامله شدن است. این کاهش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوبی که از اواسط ژوئن تا اواسط اوت افزایش خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، با کاهش به پایین‌ترین سطح خود در دسامبر 2022، در موقعیتی چالش برانگیز قرار گرفته است و در زمان نگارش این خبر در قیمت 0.00000765 دلار در حال معامله شدن است.

این کاهش قیمت، به فروشندگان توان بیشتری در بازار داده است و سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را در مورد آینده اقدامات قیمتی شیبا اینو شگفت‌زده کرده است.

در نمودار 12 ساعته، شیبا اینو سقف‌های پایین‌تری را تشکیل داده است که نشان‌دهنده ضعف در ساختار بازار است. برای تغییر بالقوه این سوگیری نزولی، نیاز به حرکت قابل توجهی برای بازیابی قیمت در محدوده 0.00000846 دلاری می‌باشد.

تا آن زمان، سطح حمایت 0.00000785 و 0.00000824 دلار به سطح مقاومت تغییر کرده است و موقعیت فروشندگان را تقویت می‌کند. این امر نشان می‌دهد که شیبا اینو به طور بالقوه می‌تواند شاهد کاهش بیشتر در قیمت خود باشد.shib-drops-below-december-2022-lows-whats-nextبرای گاوهای بازار، اگر شیبا اینو موفق به بازپس‌گیری حداقل قیمتی خود در ماه می شود، ممکن است بارقه امیدی وجود داشته باشد؛ زیرا این امر به طور بالقوه می‌تواند احساسات نزولی فعلی را تغییر دهد. با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) از اواسط اوت زیر سطح خنثی 50 بوده است که بر فشار نزولی پایدار در این دوره تاکید دارد.

یک تحول جالب، جریان پول چایکین (CMF) است که در اواخر ماه اوت از سطح صفر عبور کرد و در محدوده مثبت باقی ماند. این نشان می‌دهد که علی‌رغم فشار نزولی حاکم، شیبا اینو شاهد جریان‌های سرمایه قابل توجهی بوده است.

در بازار مشتقات، داده‌های بازار نشان می‌دهد که تعداد معاملات باز (Open Intrests) برای مدت کوتاهی بین 3 و 6 سپتامبر بهبود یافت، اما سپس کاهش یافت؛ که نشان‌دهنده کاهش تقاضا برای شیبا اینو و تقویت سوگیری نزولی است. همچنین بد نیست بدانید که نرخ تامین مالی (Funding Rate) از اول سپتامبر در نوسان بوده و در حال حاضر در محدوده سبز قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیلی بر قیمت شیبا اینو، زنگ خطر برای میم کوین محبوب به صدا درآمد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.