تاریخ انتشار : شنبه 14 اکتبر 2023 - 12:32
کد خبر : 299

تغییرات مهم در مدیریت تتر، استعفای مدیر عامل و معرفی جانشین!

تغییرات مهم در مدیریت تتر، استعفای مدیر عامل و معرفی جانشین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بزرگترین صادرکننده‌ی استیبل کوین در جهان، تتر (Tether)، پائولو آردوینو را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرده و او را به عنوان جانشین ژان لوئیس ون تعیین کرده است. پائولو آردوینو سمت مدیرعاملی را از دسامبر بر عهده خواهد گرفت و در عین حال به عنوان مدیر ارشد فناوری در صرافی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بزرگترین صادرکننده‌ی استیبل کوین در جهان، تتر (Tether)، پائولو آردوینو را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرده و او را به عنوان جانشین ژان لوئیس ون تعیین کرده است.

پائولو آردوینو سمت مدیرعاملی را از دسامبر بر عهده خواهد گرفت و در عین حال به عنوان مدیر ارشد فناوری در صرافی رمزارزی بیتفینکس (Bitfinex) و مدیر ارشد پلتفرم توسعه اپلیکیشن هول پانچ (Holepunch) فعالیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

پائولو آردوینو، که در X (توییتر سابق) با بیش از ۲۰۰،۰۰۰ دنبال‌کننده حضور فعال دارد یکی از افراد کلیدی در تیم تتر بوده و نقش مهمی را در نمایندگی از این شرکت در کنفرانس‌ها و رسیدگی به مسائل مربوط به تتر ایفا کرده است. وی همچنین نقش بسیار مهمی در رشد و سرمایه‌گذاری تتر در بازار ایفا نموده است.

تتر، که به دلیل انتشار استیبل کوین‌ها با پشتوانه دارایی‌هایی مانند فلزات گرانبها یا ارزهای فیات معروف است، بزرگترین صادرکننده استیبل کوین در سطح جهان است.

یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های آنها، USDT، که با حمایت دلار آمریکا عرضه می‌شود، دارای ارزش بازار بیش از ۸۳ میلیارد دلار است.

با وجود نگرانی‌های مداوم در مورد شفافیت ذخایر تتر، این استیبل کوین از زمان راه‌اندازی خود در سال ۲۰۱۴، پیوند خود با دلار آمریکا را حفظ کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تغییرات مهم در مدیریت تتر، استعفای مدیر عامل و معرفی جانشین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.