تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 11:30
کد خبر : 515

ریزش قیمت ورلد کوین علی‌رغم رالی صعودی بازار کریپتو! علت چیست؟

ریزش قیمت ورلد کوین علی‌رغم رالی صعودی بازار کریپتو! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه پروژه جاه‌طلبانه و بحث‌برانگیز ورلد کوین (WLD) قصد دارد از تاریخ ۲۴ اکتبر، پاداش اپراتورهای خود را به جای استیبل کوین USDC، با توکن WLD پرداخت کند. انتظار می‌رود که این اقدام، عرضه در گردش این ارز دیجیتال در بازار آزاد را افزایش دهد.تیم ورلد کوین در پستی که روز یکشنبه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه جاه‌طلبانه و بحث‌برانگیز ورلد کوین (WLD) قصد دارد از تاریخ ۲۴ اکتبر، پاداش اپراتورهای خود را به جای استیبل کوین USDC، با توکن WLD پرداخت کند. انتظار می‌رود که این اقدام، عرضه در گردش این ارز دیجیتال در بازار آزاد را افزایش دهد.
تیم ورلد کوین در پستی که روز یکشنبه منتشر کرد، بیان کرد که ورلد کوین با عرضه نسبتاً پایینی، کمی بالاتر از ۱۰۰ میلیون WLD راه‌اندازی شد. این کار با هدف ایجاد شبکه‌ای متشکل از انسان‌های بیشتر انجام شد. برای دستیابی به این هدف، اکثریت عرضه توکن WLD در قالب کمک‌های بلاعوض، در سال‌های آینده به کاربران جدید و موجود داده می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر هم توسط رمزارز نیوز گزارش شده بود، ورلد کوین یک پروتکل مبتنی بر هویت است که توسط سام آلتمن، بنیانگذار شرکت OpenAI، پشتیبانی می‌شود. این پروتکل از یک واحد سخت افزاری به نام Orb برای شناسایی افراد و اثبات انسان بودن آنها، از طریق اسکن عنبیه چشم، استفاده می‌کند. کاربرانی که اسکن عنبیه چشم آنها توسط دستگاه‌های Orb انجام و تأیید می‌شود، می‌توانند توکن‌های WLD را دریافت کنند.
در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال بازار شاهد افزایش قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند، قیمت توکن WLD به دنبال انتشار اطلاعیه جدید تیم ورلد کوین، بیش از ۷ درصد کاهش یافته است.
ریزش قیمت ورلد کوین علی‌رغم رالی صعودی بازار کریپتو! علت چیست؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ریزش قیمت ورلد کوین علی‌رغم رالی صعودی بازار کریپتو! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.