تاریخ انتشار : شنبه 14 اکتبر 2023 - 14:30
کد خبر : 297

با بیت‌کوین و اتریوم به تور جهانی تیلور سوئیفت بپیوندید.

با بیت‌کوین و اتریوم به تور جهانی تیلور سوئیفت بپیوندید.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه علاقه‌مندان به تیلور سوئیفت اکنون می‌توانند از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و شیبا اینو برای خرید بلیت فیلم موردانتظار وی به نام (The Eras Tour) که از امروز در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود، استفاده کنند. این فیلم در حال حاضر ۱۰۰ میلیون دلار پیش‌فروش داشته است و

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

علاقه‌مندان به تیلور سوئیفت اکنون می‌توانند از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و شیبا اینو برای خرید بلیت فیلم موردانتظار وی به نام (The Eras Tour) که از امروز در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود، استفاده کنند.

این فیلم در حال حاضر ۱۰۰ میلیون دلار پیش‌فروش داشته است و تور کنسرت جهانی تیلور سوئیفت را مستند می‌کند که انتظار می‌رود بیش از ۵ میلیارد دلار به تنهایی به اقتصاد آمریکای شمالی کمک کند.

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند هنگام خرید بلیط از طریق وب‌سایت AMC، بیت‌پی (BitPay) را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنند. علاوه بر بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو، کاربران می‌توانند از بیت‌کوین کش، لایت‌کوین و ریپل نیز برای خرید بلیط استفاده کنند. سوئیفت قرار است ۵۷ درصد از درآمد فروش بلیت فیلم را دریافت کند.

انتظار می‌رود این فیلم گیشه سینماها را احیا کند، به‌ویژه پس از چالش‌های ناشی از اعتصابات هالیوود و کاهش اکران‌های عمده از ماه جولای.

اگر تعداد قابل توجهی از خریداران بلیت از پرداخت با ارزهای دیجیتال استفاده کنند، سناریوی جالبی شکل خواهد گرفت و سود تیلور سوئیفت تحت تأثیر ماهیت پرنوسان بازار کریپتو قرار خواهد گرفت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته با بیت‌کوین و اتریوم به تور جهانی تیلور سوئیفت بپیوندید. اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.