تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 11:30
کد خبر : 261

شناسایی یک الگوی تاریخی تکرارشونده در نمودار پپه؛ هدف بعدی قیمت PEPE چیست؟

شناسایی یک الگوی تاریخی تکرارشونده در نمودار پپه؛ هدف بعدی قیمت PEPE چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در واکنش به تغییرات اخیر بازار، میم کوین پپه (PEPE) پس از کاهش به 0.00000064 دلار، وارد یک حرکت جانبی شده است. این حرکت با شش کندل با بدنه کوتاه در بازه روزانه مشخص می‌شود که نشان‌دهنده فقدان تصمیم‌گیری از سوی خریداران یا فروشندگان است.میم کوین پپه از اوج خود در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در واکنش به تغییرات اخیر بازار، میم کوین پپه (PEPE) پس از کاهش به 0.00000064 دلار، وارد یک حرکت جانبی شده است. این حرکت با شش کندل با بدنه کوتاه در بازه روزانه مشخص می‌شود که نشان‌دهنده فقدان تصمیم‌گیری از سوی خریداران یا فروشندگان است.pepe-coin-price-prediction-pattern-signals-dropمیم کوین پپه از اوج خود در 14 آگوست با قیمت 0.00000147 دلار، دستخوش اصلاحات قابل توجهی شده و تنها در یک ماه کاهش قیمت 56 درصدی را تجربه کرد و به 0.00000064 دلار کاهش یافت.

با این حال، یک الگوی تکرارشونده در طول این کاهش ظاهر شده است، که نشان می‌دهد پس از هر کاهش قیمت قابل توجه، قیمت تمایل دارد در محدوده خاصی تثبیت شود و اغلب یک الگوی نزولی پرچم سه گوش را تشکیل می‌دهد.

این الگو معمولاً در روندهای نزولی رخ می‌دهد و در صورت شکسته شدن خط حمایتی الگو، می‌توان انتظار کاهش قیمت بیشتر را داشت. با توجه به اینکه پپه در شش روز گذشته الگوی مشابهی را تشکیل داده است، ادامه روند نزولی دور از ذهن نخواهد بود.

در طول مرحله تثبیت، قیمت پپه عمدتاً در محدوده کندل 11 سپتامبر با قیمت 0.00000071 دلار به عنوان مقاومت و 0.00000064 دلار به عنوان حمایت در نوسان بوده است. بنابراین، اگر فروشندگان موفق به شکستن حمایت ذکر شده شوند، می تواند فشار فروش تشدید شود و به طور بالقوه قیمت را به حمایت روانی بعدی در 0.00000055 دلار کاهش دهد.

شاخص قدرت نسبی (RSI): با وجود روند جانبی قیمت، RSI روزانه یک مسیر صعودی را نشان می‌دهد که نشا‌ن‌دهنده افزایش تقاضا برای خرید با هدف عبور از مقاومت 0.00000071 دلاری است.

میانگین متحرک نمایی (EMA): طی یک ماه گذشته، قیمت پپه برای شکستن 50 EMA روزه چندین تلاش ناموفق به ثبت رسانده که از افزایش قیمت جلوگیری کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شناسایی یک الگوی تاریخی تکرارشونده در نمودار پپه؛ هدف بعدی قیمت PEPE چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.