تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 10:19
کد خبر : 389

اپل تبلیغات را به پادکست‌ های خود اضافه می‌ کند

اپل تبلیغات را به پادکست‌ های خود اضافه می‌ کند

اپل تبلیغات را به پادکست‌ های خود اضافه می‌ کند بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل به‌زودی تبلیغات را به سرویس پادکست‌های خود اضافه می‌کند. به گزارش این خبرگزاری، اپل احتمالاً به‌زودی تغییراتی را در بخش پادکست‌هایی که در اختیار دارد و تولید می‌کند، ایجاد خواهد کرد. این در حالی است که اپل تا به

اپل تبلیغات را به پادکست‌ های خود اضافه می‌ کند

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل به‌زودی تبلیغات را به سرویس پادکست‌های خود اضافه می‌کند. به گزارش این خبرگزاری، اپل احتمالاً به‌زودی تغییراتی را در بخش پادکست‌هایی که در اختیار دارد و تولید می‌کند، ایجاد خواهد کرد. این در حالی است که اپل تا به حال هیچ فضای تبلیغاتی را در این بخش ارائه نکرده بود.

مطالب مرتبط:

  • اپل دستگاه جدیدی برای به‌روزرسانی نرم‌افزاری بی‌سیم آیفون در فروشگاه توسعه داده است
  • معرفی اپل ایرتگ ۲ ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد

اپل در حال حاضر اسپانسری را برای فصل دوم پادکست‌ فوتبالی After the Whistle انتخاب کرده اما این مجموعه‌ی رایگان تاکنون بدون تبلیغات باقی مانده است. همچنین براساس گزارش نیویورک تایمز، جان استوارت، مجری سابق برنامه‌ی The Daily Show کانال کمدی سنترال، دیگر در برنامه‌ی The Problem اپل تی‌وی پلاس حضور نخواهد داشت. این در حالی است که برنامه‌ی یادشده مدتی پیش برای فصل سوم تمدید شده بود اما حالا فیلمبرداری فصل سوم آن لغو شده است.

به گفته منابع نزدیک، ظاهراً مدیران اپل از پوشش برخی موضوعات مانند «اخبار مربوط به چین و مسائل مربوط به هوش مصنوعی» توسط جان استوارت چندان راضی نبوده‌اند. همچنین ظاهراً اپل مخالف نحوه‌ی پوشش رقابت ریاست جمهوری ۲۰۲۴ توسط کمدین مشهور بوده است.

در سال ۲۰۱۹، اپل با همکاری آمازون، پشتیبانی از پادکست‌های خود را از طریق دستیار مجازی الکسا به دستگاه‌های آمازون اکو اضافه کرد. این قابلیت در ابتدا تنها در چند کشور در دسترس بود اما امروز، اپل پشتیبانی از آمازون اکو را به بیش از ۴۰ منطقه گسترش داده است. پادکست‌های اپل با اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو یا آمازون فایر تی‌وی (که به‌طور بومی از الکسا پشتیبانی می‌کند)، سازگارند. برای دسترسی به پادکست‌های اپل در دستگاه‌های مذکور، ابتدا باید اپلیکیشن الکسا را در آیفون، آیپد یا دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید.

منبع: PhoneArena

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.