تاریخ انتشار : جمعه 2 فوریه 2024 - 10:53
کد خبر : 543

نمایندگی مجاز فروش قطعات یدکی مدیران خودرو عاملیت فروش کد ۵۰۸۶

نمایندگی مجاز فروش قطعات یدکی مدیران خودرو عاملیت فروش کد ۵۰۸۶

نمایندگی مجاز فروش قطعات یدکی مدیران خودرو عاملیت فروش کد ۵۰۸۶ اولین فروشگاه مجاز قطعات یدکی در شمال و شمال شرق تهران در راستای فعالیت خودروهای چری تیگو فونیکس ام وی ام می باشد،  نمایندگی مدیران خودرو هروی در سال ۱۳۹۹ فعالیت خودر در امر فروش قطعات یدکی خودرو تاسیس نموده و به پشتوانه شرکت

نمایندگی مجاز فروش قطعات یدکی مدیران خودرو عاملیت فروش کد ۵۰۸۶ اولین فروشگاه مجاز قطعات یدکی در شمال و شمال شرق تهران در راستای فعالیت خودروهای چری تیگو فونیکس ام وی ام می باشد،  نمایندگی مدیران خودرو هروی در سال ۱۳۹۹ فعالیت خودر در امر فروش قطعات یدکی خودرو تاسیس نموده و به پشتوانه شرکت و باتامین قطعات اصلی و اورجینال توانسته ایم سهم بزرگی از این منطقه را از آن خود کنیم.

با توجه به رسالت این فروشگاه مبنی بر جلب رضایت مشتری در فروش انواع قطعات یدکی این خودروها تمامی قیمت‌ها طی سیاست اجرایی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو بوده و گاها در فروش عمده نیز مشتریان با تخفیف های چشم گیر و شرایط فوق‌العاده مواجه شده‌اند ضمانت و اصالت کالا و تحویل در اسرع وقت در محل میباشد.با مشاور با ما میتوانید نیاز خودرو را به صورت هفتگی و ماهانه تامین کنید.

این مجموعه بر اساس جامعه فنی در بخش خودرو فعالیت داشته و با پشتوانه و تجربه و تخصص اعضا و با ارائه طیف گسترده ای با معتبر ترین برند قطعات در بخش تامین فعالیت دارد.
اولویت های مجموعه این انگیزه رادر ما ایجاد کرده تا با تشکیل گروه تهیه و توزیع بتوانیم خدمت شایسته قابل اعتماد ودرخور مشتریان گرانقدر خود ارایه نماییم.

تا کنون با بیش از دویست هزار مصرف کننده در کل کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند،این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده وهمچنین این شرکت در زمینه حفظ محیط زیست با ارتقای کیفیت محصولات خود استاندارد آلایندگی را کسب نموده است.

شرکت مدیران خودرو در صدد است تا با ارائه مدلهای کم مصرف ایمن زیبا و متنوع و همین طور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان با تامین و توزیع سریع و دردسترس خواسته آنهارا براورده نمایید، ما در صدد این هم ایده توانسته ای با همکار های لازم و تأمین قطعات نظر مصرف کنندگان را جلب نماییم.

ما یکی از واردکنندگان مستقیم لوازم یدکی از شرکت https://www.cheryinternational.com هستیم که شما میتوانید لوازم یدکی محصولات چری را با قیمتی رقابتی و کیفیتی اصلی از ما بخواهید و به زودی شاهد انقلاب عظیمی در صنعت خودرو در ایران ، با افزایش چشمگیر قیمت قطعات خودرو خواهیم بود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.